eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Mon, 5 Apr 2010 16:57:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <hpcto3$k1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <hpamst$k3i$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpardn$1j0$1@inews.gazeta.pl> <hpat01$poj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpaueo$b0e$1@inews.gazeta.pl> <hpb0cp$3bm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-199-218-179.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1270479427 641 213.199.218.179 (5 Apr 2010 14:57:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 14:57:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270199
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:hpb0cp$3bm$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Problem przeciętnego kierowcy to niedopuszczenie do siebie własnych
    > ułomności za kierownicą. Bo jeżeli ten kierowca formułuje tego typu
    > wymagania dotyczące obrotów, to oznacza po prostu że nie potrafi
    > obsługiwać manualnej skrzyni biegów.

    no, bo żeby normalnie jeździć dieslem trzeba go męczyć powyżej 4kRPM :D


    > On powinien mieć automat który zaprogramowany przez fachowca zrobi tak, że
    > w zależności od sposobu traktowania pedału gazu będzie i odejście i
    > mniejsze zużycie paliwa itp. itd

    bo automat jest na tyle "ułomny" ze nie wie co chce kierowca, wiec sądzi po
    poszlakach - czyli w jakim stopniu wcisnięty jest pedał gazu, jaki był styl
    jazdy przez ostatnie minuty oraz kilka innych wielkości.
    Manual za to jest na tyle tempy, ze to kierowca decysuje o tym, jak chce
    jechać i jesli jade normalnie (czyt. niesportowo) to (w uproszxczeniu dla
    uogólnienia) 1/3-2/3 zakresu obortowego silnika uzyskam najlepsze wartości
    dynamiki przy zachowaniu umiarkowanego poziomu ekonomiki jazdy.

    Jesli uważasz, ze przeciętnego diesla warto męczyć do granic prędkości
    obrotowych (przy niesportowej jeździe, bo o takiej cięgle mówimy) ... to to
    masz problem przecietnego miszcza prostej, a nie ja przeciętnego kiedowcy.
    Za to przy sportowej jeździe warto po prostu mieć sinik benzynowy, ktorego
    mozna pokręcić wysoko, do samego konca zakresu ... i napewno dynamike
    będziesz miał lepszą niż w dieslu tak samo traktowanym.

    z mojej strony EOT


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE
    Dwa ogony Irma i Myszka

    .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: