  • 1. Data: 2013-12-01 13:19:23
    Temat: Mobile Vikings
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15042855,Rusza_n
    owy_operator_komorkowy__Mobile_Vikings_podbije.html

    Bedzie sie dzialo ?

    J.

  • 2. Data: 2013-12-01 15:14:22
    Temat: Re: Mobile Vikings
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.12.2013 13:19, J.F. pisze:

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15042855,Rusza_n
    owy_operator_komorkowy__Mobile_Vikings_podbije.html

    > Bedzie sie dzialo ?
    >
    > J.

    to zależy. jeśli za 19 zł dostaniesz 2gb netu i _równocześnie_ 19 zł do
    wygadania w cenie 29groszy za minutę - może będzie się działo. jeśli
    jednak za 19 zł dostaniesz 2gb netu - i dodatkowo płacisz za rozmowy -
    pomyłka. Wystarczy ze zasiedziali operatorzy wyjaśnią jak u nich uzyskać
    podobne rezultaty.

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-12-01 15:26:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    > pomyłka. Wystarczy ze zasiedziali operatorzy wyjaśnią jak u nich uzyskać podobne

    Według zapowiedzi doładowanie jest premiowane pakietem 2 GB, czyli
    pieniądze pozostają do wykorzystania.
    Inaczej nie było by w tym żadnej zabawy, oczywiście oprócz nazwy ;-)

  • 4. Data: 2013-12-01 15:34:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.12.2013 15:26, Maciej Bebenek pisze:

> [...]
    > pieniądze pozostają do wykorzystania.
    > Inaczej nie było by w tym żadnej zabawy, oczywiście oprócz nazwy ;-)

    jakie będą mieli numerki? Pytam o 3 pierwsze cyfry. Czy ich numer będzie
    potem można przenieść do innej sieci?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-12-01 15:40:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 15:14:22 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > wygadania w cenie 29groszy za minutę - może będzie się działo. jeśli
    > jednak za 19 zł dostaniesz 2gb netu - i dodatkowo płacisz za rozmowy -

    Musi byc lepiej niz u innych, bo inaczej to g* bedzie a nie 100 tys
    klientow :-)

    >Wystarczy ze zasiedziali operatorzy wyjaśnią jak u nich uzyskać
    > podobne rezultaty.

    a to juz co w ramach "bedzie sie dzialo" :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-12-01 17:38:06
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 1 Dec 2013 15:26:59 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Według zapowiedzi doładowanie jest premiowane pakietem 2 GB, czyli
    >pieniądze pozostają do wykorzystania.
    >Inaczej nie było by w tym żadnej zabawy, oczywiście oprócz nazwy ;-)

    do 2gb dostaje się darmowe 2tysiące smsów na 30 dni.
    Raczej to będzie nisza, średnia w prepaid u różnych operatorów jest w
    granicach 15pln z użytwkonika na kartę, tu trzeba co miesiąc wydawać
    prawie 20pln. Jeśli w ofercie nie będzie pakietów innych niż ten za
    8zł do play to w sumie jest abonament bo co miesiąc trzeba te 19 albo
    29zł doładowywać.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-12-01 17:41:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 1 Dec 2013 15:40:49 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Musi byc lepiej niz u innych, bo inaczej to g* bedzie a nie 100 tys
    >klientow :-)

    W innym artykule na forbsie gdzieś czytałem że ktoś się od nich
    wypowiadał że już przy 30 tysiącach użytkowników im się to opłaca. 100
    tysięcy to wątpię żeby zdobyli tym bardziej że dziś wystartowała
    Lebara w Polsce.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-12-01 17:53:30
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > żeby zdobyli tym bardziej że dziś wystartowała
    > Lebara w Polsce.

    jeśli zgłębiłeś ich ofertę, porównaj proszę, albo chociaż daj
    konkretnego linka
    ToMasz

  • 9. Data: 2013-12-01 17:59:31
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawie 20pln. Jeśli w ofercie nie będzie pakietów innych niż ten za
    > 8zł do play to w sumie jest abonament bo co miesiąc trzeba te 19 albo

    Z tym ze pakiety chyba nie przepadaja tylko przechodza na nastepny miesiac
    co nie zmienia faktu ze zeby przedluzyc trzeba doladowac conajmniej 19 zl

  • 10. Data: 2013-12-01 18:01:51
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Z tym ze pakiety chyba nie przepadaja tylko przechodza na nastepny miesiac
    > co nie zmienia faktu ze zeby przedluzyc trzeba doladowac conajmniej 19 zl
    A i internet pewnie tylko na Playu tak jak w virgin
    Co w moim przypadku dyskwalifikuje oferte bo duzo sie przemieszczam po
    Polsce a nie wszedzie to dziala