-
Data: 2019-08-08 20:16:00
Temat: Re: Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200, Adam
> Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony
> do obejrzenia kilku PHEV w różnych komisach.
Jak chcesz, to jest jeden do wzięcia z MMCP po ichniejszym dyrektorze (o
ile jeszcze nie poszedł). Trochę poobijany, ale ogólnie bez wypadku z
przystankiem i sprawny (ponoć trochę rdzy przy szyberdachu jest). 120tkm ma
naleciane, 2015, z jasną skórą, o ile pamiętam 70 tys. chcą za niego. Stoi
na Połczyńskiej w Wawie.
> Pytania:
> Na co zwracać uwagę?
Jak masz szmelcbóka to wbij się na grupę Kierowcy Samochodów Elektrycznych
i tam pytaj -- jest tam paru speców od Outlandera PHEV (w tym właściciel
vtech i Tesla Runner co grzebał w kompie Outlandera). Tutaj na grupie chyba
nie ma nikogo kto HEVem jeździ, co dopiero PHEV czy EV. :P
> Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
> Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak
> do niej dojść?
Przez aplikację na smarka, wcześniej trzeba zarejestrować telefon w
samochodzie (instrukcja w aplikacji). Cierpliwości życzę. :P
> Ponoć brak tej opcji wskazuje na inne problemy ze
> sterowaniem innymi opcjami.
> Ile kluczyków/pilotów powinno być?
2 u mnie były.
> Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
> Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg
> powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
> Inny sposób?
Watomierz i musi się upchnąć 8kWh od totalnego zera.
> Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i
> do "domowego" zwykłego gniazdka.
Nie, jest tylko ładowarka pod 230. Kabel trzeba sobie dokupić.
> Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?
Rocznikiem. ;P Z przodu mu dodali "wąsy" i tylne klosze są czerwone
(przedliftowy PHEV ma białe klosze).
> Pytam bardziej w aspekcie hybrydy.
Tu w zasadzie nie ma się co psuć -- brak skrzyni biegów i wszystko
wysterowane bez udziału użytkownika, tego się nie da nawet przegazować. ;)
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.19 21:55 kk
- 08.08.19 23:12 Adam
- 08.08.19 23:18 Mateusz Viste
- 10.08.19 08:59 Adam
- 17.09.19 22:08 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=