-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "news" <o...@o...vrew>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mitshubishi Pajero vs?
Date: Fri, 30 Jul 2010 01:41:33 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 15
Message-ID: <i2t3m5$hdc$1@usenet.news.interia.pl>
References: <i2q9go$1a0$1@atena.e-wro.net> <i2r9ts$ehp$1@node2.news.atman.pl>
<i2ra6f$i3j$1@inews.gazeta.pl> <i2radl$ej2$1@node2.news.atman.pl>
<i2rats$lcs$1@inews.gazeta.pl> <i2rc8q$8bh$1@usenet.news.interia.pl>
<4c51686a$1@news.home.net.pl> <i2s29f$52l$1@usenet.news.interia.pl>
<4c51d174$1@news.home.net.pl> <i2sta6$9mh$1@usenet.news.interia.pl>
<4c520339$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello084010160014.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1280446981 17836 84.10.160.14 (29 Jul 2010 23:43:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2010 23:43:01 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4c520339$1@news.home.net.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300433
[ ukryj nagłówki ]> Pisze o autach bez modyfikacji. A np przedni zderzak w Terku jest
> plastikowy
> i umieszczony jest nizej niz w Pajero. Ja wiem ze wszystko to zweryfikuje
> sie
> w terenie i po pierwszej wklejce nie bedzie problemu ze zderzakiem :)
> Z Terracana zaczeli robic SUVa i trzeba troszke popracowac zeby wrocic do
> tego co Pajero ma odrazu. W moim odczuciu Terracan lepiej prowadzi sie
> po czarnym niz Pajero - pewnie to kwestia amortyzatorow. Oba auta warto
> jednak nieco podliftowac i wszystko sie wyrowna. Tak czy owak Terracan czy
> Galloper to bedzie zawsze prawie Pajero...prawie :)
terracan lepiej prowadzi sie po czarnym niz pajero poniewaz zazwyczaj jest
od niego wiele lat mlodszy a co za tym idzie mniej wytyrany. ot i cala
filozofia :P
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=