    From: <2...@7...213933.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Wed, 3 Apr 2013 21:39:33 +0200
    <pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
    <515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
    <515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>

    Artur Maśląg w
    <news:515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Zastanawia mnie Twoja wiara w te 70 metrów. Stokowe Polonezy
    > zatrzymywały się w granicach i poniżej 50 metrów. Bez ideologii.

    <http://humorekk.eu.interia.pl/strach.na.drogach.8.h
    tml>

    "Jakieś porównanie z 1996 albo 1997 w prasie. OIDP to testowy poldek miał
    uszkodzony układ hamulcowy (coś ściągało na boki, wynik był przy nagrzanych
    hamulcach (zimne koło 50m) Jak powtórzyli test na fabrycznie nowym poldku,
    ze sprawnym układem hamulcowym, to wyniki były koło 45 metrów bez różnicy
    czy ciepłe czy zimne"

    --
    'Tom N'