-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: <2...@7...213933.invalid> (Tom N)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Wed, 3 Apr 2013 21:39:33 +0200
Organization: news.chmurka.net
Lines: 34
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid.130403.invalid>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
<pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
<515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
<515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newelite2.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: somewhere.invalid 1365017973 15282 46.4.214.108 (3 Apr 2013 19:39:33 GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Apr 2013 19:39:33 +0000 (UTC)
X-Name: Tomasz Nycz
X-Authenticated-User: TomN
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487828
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg w
<news:515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>:
> W dniu 2013-04-03 20:43, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Wed, 03 Apr 2013 20:19:14 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>>> W dniu 2013-04-03 20:08, Tomasz Pyra pisze:
>>>> Dnia Tue, 2 Apr 2013 23:22:07 +0200, J.F. napisał(a):
>>> (...)
>>>>>> a tył wstawał
>>>>>> i korektor pewnie zupełnie przestawał tyłem hamować.
>>>>> Jak mocno wstawal, to powinien i zupelnie.
>>>> No tak, ale to właśnie zachowywało się jak ponton a nie samochód.
>>> Ty naprawdę próbujesz tutaj kity wciskać - dziwnym trafem takie
>>> korektory stosowano np. w Golfie III, silniejszych wersjach
>>> Astry F, P406 czy w tysiącach innych samochodów, ale oczywiście
>>> tylko w Polonezie to miało źle działać...
>> Sama zasada hydraulicznego korektora (jak i całych hydraulicznych hamulców)
>> jak najbardziej słuszna.
>> Tylko po prostu jedni potrafią zrobić samochód który zatrzymuje się na 40m,
>> a inni nie potrafią zrobić takiego który zatrzymałby się chociaż na 70m.
> Zastanawia mnie Twoja wiara w te 70 metrów. Stokowe Polonezy
> zatrzymywały się w granicach i poniżej 50 metrów. Bez ideologii.
<http://humorekk.eu.interia.pl/strach.na.drogach.8.h
tml>
"Jakieś porównanie z 1996 albo 1997 w prasie. OIDP to testowy poldek miał
uszkodzony układ hamulcowy (coś ściągało na boki, wynik był przy nagrzanych
hamulcach (zimne koło 50m) Jak powtórzyli test na fabrycznie nowym poldku,
ze sprawnym układem hamulcowym, to wyniki były koło 45 metrów bez różnicy
czy ciepłe czy zimne"
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 21:41 Artur Maśląg
- 03.04.13 22:12 J.F.
- 03.04.13 22:19 tá´Ź
- 03.04.13 22:19 tá´Ź
- 03.04.13 22:21 DoQ
- 03.04.13 22:22 DoQ
- 03.04.13 22:23 tá´Ź
- 03.04.13 22:24 Artur Maśląg
- 03.04.13 22:24 tá´Ź
- 03.04.13 22:28 masti
- 03.04.13 22:28 masti
- 03.04.13 22:35 tá´Ź
- 03.04.13 22:37 tá´Ź
- 03.04.13 22:30 Irek N.
- 03.04.13 22:44 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=