eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Mon, 1 Apr 2013 20:19:55 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 47
    Message-ID: <s...@a...wkurw.org>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
    <5159bee2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <kjchmk$e72$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <kjck7r$mlj$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <5159e2a6$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1364847595 10790 194.63.133.138 (1 Apr 2013 20:19:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Apr 2013 20:19:55 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487570
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01 Apr 2013 19:40:22 GMT, t??? <t???> wrote:

    >> Tylko że, z tego co widzę, dopasiony 307 waży sporo ponad 1300kg, a
    >> jego DMC przekracza 1700kg. Tymczasem pierdoloty, o których
    >> wspominałem, mają bliżej 260-280mm.
    >
    > 125p miał niewentylowane 227 mm, oblicz sobie różnicę w dźwigni choćby do
    > tych Twoich 260-280 mm

    Z jedno czy wielotłokiem?

    > i oszacuj fading.

    Dla litych czy wentylowanych? I jakie znaczenie ma fading w
    aucie, którym mocno uciskający kapelusz jest na wyposażeniu
    fabrycznym?

    Jeśli dobrze pamiętam, to 125p ważył 1040kg, czyli tyle co teraz
    auto klasy B, a i jego ,,prędkość projektowa'' była raczej sporo
    niższa niż obecnie.

    > Z tym, ze auta klasy średniej
    > mają teraz raczej min. 300 mm i oczywiście wentylowane.

    Mają też po 120-150-180KM, mierzą po około 4.5+ długości, ważą
    zwykle około 1300kg, a 150km/h w nich nie męczy jak 100-120 w
    kwadraciaku (szczególnie czterobiegowym), więc szybciej się nimi
    jeździ. Auta budżetowe w granicach 4.2 metra raczej nie
    przekraczają 260-280mm, choćby i po to, żeby nie zakładać tam
    szesnastek.

    Daleki jestem od chwalenia hamulców Polda, ale mimo wszystko,
    bez czarów z mleka proszę, bo zaraz się dowiemy, że bez 380mm,
    sześciu tłoków i ceramiki nie ma hamowania.

    > "System Lucas" to
    > kosmiczne, niewentylowane 240 mm z przodu.

    Wg sklepu Intercarsu 238x12mm: niektóre Logany, Clio/Thalia
    1.2-1.4, Megane Classic I. To jest właśnie klasa Polda.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: