-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Mon, 1 Apr 2013 20:19:55 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 47
Message-ID: <s...@a...wkurw.org>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<5159bee2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<kjchmk$e72$1@mx1.internetia.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<kjck7r$mlj$1@mx1.internetia.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<5159e2a6$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1364847595 10790 194.63.133.138 (1 Apr 2013 20:19:55 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Apr 2013 20:19:55 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487570
[ ukryj nagłówki ]On 01 Apr 2013 19:40:22 GMT, t??? <t???> wrote:
>> Tylko że, z tego co widzę, dopasiony 307 waży sporo ponad 1300kg, a
>> jego DMC przekracza 1700kg. Tymczasem pierdoloty, o których
>> wspominałem, mają bliżej 260-280mm.
>
> 125p miał niewentylowane 227 mm, oblicz sobie różnicę w dźwigni choćby do
> tych Twoich 260-280 mm
Z jedno czy wielotłokiem?
> i oszacuj fading.
Dla litych czy wentylowanych? I jakie znaczenie ma fading w
aucie, którym mocno uciskający kapelusz jest na wyposażeniu
fabrycznym?
Jeśli dobrze pamiętam, to 125p ważył 1040kg, czyli tyle co teraz
auto klasy B, a i jego ,,prędkość projektowa'' była raczej sporo
niższa niż obecnie.
> Z tym, ze auta klasy średniej
> mają teraz raczej min. 300 mm i oczywiście wentylowane.
Mają też po 120-150-180KM, mierzą po około 4.5+ długości, ważą
zwykle około 1300kg, a 150km/h w nich nie męczy jak 100-120 w
kwadraciaku (szczególnie czterobiegowym), więc szybciej się nimi
jeździ. Auta budżetowe w granicach 4.2 metra raczej nie
przekraczają 260-280mm, choćby i po to, żeby nie zakładać tam
szesnastek.
Daleki jestem od chwalenia hamulców Polda, ale mimo wszystko,
bez czarów z mleka proszę, bo zaraz się dowiemy, że bez 380mm,
sześciu tłoków i ceramiki nie ma hamowania.
> "System Lucas" to
> kosmiczne, niewentylowane 240 mm z przodu.
Wg sklepu Intercarsu 238x12mm: niektóre Logany, Clio/Thalia
1.2-1.4, Megane Classic I. To jest właśnie klasa Polda.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 22:23 DoQ
- 01.04.13 22:27 J.F.
- 01.04.13 22:30 DoQ
- 01.04.13 22:30 masti
- 01.04.13 22:32 DoQ
- 01.04.13 22:33 tá´Ź
- 01.04.13 22:34 tá´Ź
- 01.04.13 22:37 DoQ
- 01.04.13 22:38 tá´Ź
- 01.04.13 22:38 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 22:39 tá´Ź
- 01.04.13 22:40 DoQ
- 01.04.13 22:40 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 22:43 tá´Ź
- 01.04.13 22:44 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=