-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eternal-septe
mber.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-fo
r-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Mon, 1 Apr 2013 20:09:09 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 37
Message-ID: <kjcph5$ajl$5@dont-email.me>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kjbuqd$h2o$1@mx1.internetia.pl>
<51597d22$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kjc1kc$oj0$1@node1.news.atman.pl> <kjc2lb$f2l$5@dont-email.me>
<4...@p...pl.invalid>
<kjcmje$ajl$1@dont-email.me> <kjcnoh$2cq$1@mx1.internetia.pl>
<kjcnd0$ajl$3@dont-email.me> <kjcoeo$50s$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 1 Apr 2013 20:09:09 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="b289877030864f343400325055ade81c";
logging-data="10869";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/EEPFSPFb5ZuSBrdor/43h"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:/J00mn+wJlcYAbZYX9prnSKBJdQ=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487566
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 21:42:18 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:
> W dniu 2013-04-01 21:32, masti pisze:
>> po pierwsze masa. Po drugie obecne samochody robione są pod spełnienie
>> debilnych norm. W moim modziaku wyraźnie wyczuwalne są dziury w trakcie
>> przyspieszania na oko pasujące do obrotów przy których silnik pracuje w
>> czasie pomiarów. Skutkiem tego smaochód nie przyspiesza a przede
>> wszystkim fatalnie rusza. Oczywiście da się dać w palnik,zeby pojechał
>> ale skutek jest taki, że w korku potrafi wychlać 14l bez gazowania.
>> tylko przy częstym ruszaniu.
>
> To może czas go naprawić?
jasne. zgłoś fabryce pomysł racjonaliztorski
>
>>> Taki kanciak może w obecnych czasach nie wyszedłby na testach
>>> rewelacyjnie
>> ale na ówczesne czasy był nowoczesny i chronił pasażerów skutecznie
>> przy róznych zderzeniach a nie tylko w tym testowym.
>
> Tak skutecznie, że przy natężeniu ruchu rząd wielkości mniejszym niż
> teraz, mniejszych mocach i mniejszych prędkościach na drogach potrafiło
> zginąć nieraz więcej ludzi niż teraz. Wspaniałe konstrukcje, nie to co
> teraz!
>
zwłaszcza w samochodach bez pasów, tekturowych trabantach itp.
Jeśli chodzi o prędkości to wcale mniejsze nie były. kanciakiem latałem
spokojnie 130kmh po szosach. Teraz na tych samych drogach można tylko
pomarzyć o tkich przelotowych.
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.13 22:09 masti
- 01.04.13 22:19 Robert Rędziak
- 01.04.13 22:23 DoQ
- 01.04.13 22:27 J.F.
- 01.04.13 22:30 DoQ
- 01.04.13 22:30 masti
- 01.04.13 22:32 DoQ
- 01.04.13 22:33 tá´Ź
- 01.04.13 22:34 tá´Ź
- 01.04.13 22:37 DoQ
- 01.04.13 22:38 tá´Ź
- 01.04.13 22:38 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.13 22:39 tá´Ź
- 01.04.13 22:40 DoQ
- 01.04.13 22:40 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=