  • Data: 2011-02-02 21:47:10
    Temat: Re: Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/Słowacja
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    news:iicfsb$hfm$1@usenet.news.interia.pl...

    > Do granicy niemieckiej koniku ani dalej niż do Łodzi na wschodzie

    Ciekawe, ja jakoś dałem radę dojechać i na zachód od Nowego Tomyśla i na
    wschód od Łodzi.
    Wiązanie braków większej ilości autostrad tu i teraz z Euro to jakieś
    nieporozumienie jest.
    Bez Euro na pewno nie byłoby z nimi lepiej, a zapewne gorzej.

    >szybkiej kolei nie będzie,

    > Aha czyli jest super, bo teraz powiemy ze nie miało być na Euro

    Nie teraz.
    Nigdy nie miało być.
    Pierwsze plany Ygreka to był rok 2018.
    Zapewne nierealny, fachowcy mówili o tym też od razu.