    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Minicasco
    Date: Mon, 7 Jun 2010 12:43:33 +0000 (UTC)

    Dnia 07.06.2010 Agent <w...@o...ue> napisał/a:

    > Ubezpieczałem od nowa.

    No to ciekawe. Może powinienem się kopnąć do innego miasta i spróbować. :)

    A też wymusili na Tobie kupienie pakietu NNW i mini assistance? U mnie
    zanim jeszcze wymyślili, że tylko do 20k, to nie chcieli sprzedać bez tego.
    Idiotyczne, samo minicasco 300 zł, a g* warte i zbędne mi NNW+assistance
    dodatkowe 160 zł.

    > Nie tylko Polska północna i południowa ale tez poszczególne oddziały. Kiedyś
    > coś mi się nie podobała babka :) w głównym oddziale PZU w Gdańsku. Dostałem
    > od niej kalkulację składki ale pojechałem do innego oddziału i tam babka
    > wyliczyła mi inaczej. Jak jej zapytałem dlaczego jej wyliczenie różni sie od
    > tego które dostałem 20 minut temu w innym oddziale to zawołała koleżankę
    > "panią Krysię" i razem uradziły jeszcze trzecią składkę :) Dodam że nie
    > chodziło o AC ale o zwykłe OC, dokumenty przedstawiałem wszędzie takie same.

    A to u mnie też tak było z OC. Oni są po prostu elastyczni. :) Laska
    wyliczyła OC na ~800 zł. No to wstałem i powiedziałem, że dziękuję, bo to
    najdroższa z ofert które na szybko sprawdziłem przed przyjściem. Ona na to,
    żebym usiadł i ile te inne oferty. Mówię, że niecałe 500 zł, a panienka
    poklikała i pyta, czy 485 zł mi pasuje. :) Niestety z minicasco się
    usztywniła potem i nie kupiłem :( A szkoda, bo to akurat coś dla mnie - od
    kilkuset tysięcy kilometrów nie zrobiłem nawet draśnięcia z własnej winy,
    natomiast obawiam się kradzieży albo jakiejś dewastacji wandala, a od tego
    minicasco chroni.
    --
    Samotnik