  • Data: 2011-05-24 23:22:09
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: ikaros30 <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 May 2011 21:13:17 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a syn?

    Nie jest ani oskarżycielem ani oskarżonym (skazanym), więc też nie ma
    takiego prawa. Specjalnie nie zgłaszaliśnmy jego na oskarżyciela
    posiłkowego, bo jednak był uczestnikiem tego wypadku. Ale pewnie nawet jak
    byśmy go zgłosili to było by to samo co ze mną. Dostaliśmy te same
    zawiadomienia z Policji, tego samego dnia.

    --
    i...@w...pl