  • Data: 2012-06-29 09:42:17
    Temat: Re: Miliony litrów fałszywego paliwa trafiło do baków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości

    >Jak bicia piany? Ktoś sprzedawał paliwo o nieprawidłowych
    >właściwościach. Zarobił na tym ok. 7 mln zł. Co prawda auta TYLKO
    >gasły na drodze a wiadomo

    Ale napisano "uszkodzenia filtrow", a tymczasem jak rozumiem
    wystarczylo poczekac do wiosny :-)

    A tych co musieli poczekac tez nie wiadomo czy tak duzo bylo, bo
    jednak 10 mln litrow ... ze 200 tysiecy tankowan.
    Przy czym - jak dowodzi praktyka, tym co tankowali na "lepszych"
    stacjach tez sie to zdarzalo.

    Zeby sie nie okazalo tak jak z ta sola wypadowa - proceder oczywiscie
    naganny, ale wiekszych zarzutow postawic nie mozna, bo sol okazala sie
    dosc czysta, choc kombinatorzy o tym nie wiedzieli.
    I tu kto wie czy dziennikarskie zarzuty nie sa podobnie dete - ze tak
    naprawde nikomu nic sie nie stalo, no ale ktos tam towar
    niepelnowartosciowy sprzedal jako normalne paliwo, spelniajace normy i
    atesty, ktorych wcale nie badal.

    >że każdy wozi w bagazniku filtr paliwa i może wymienić bez problemu
    >na mrozie a paliwo spuścić do rowu po czym zatankować paliwo na
    >porządnej stacji. Typowe podejście Polaka nie jest winien ten co
    >sprzedwał lewe paliwo tylko ten co zatankował na mniej znanej stacji
    >bo chciał zaoszczędzić.

    No wiesz, od lat sie trabi co to niby na tych malych stacjach
    sprzedaja, to w sumie swiadomy wybor kierowcy - tanio, ale z ryzykiem
    ... prawie tak jak zakup taniego akumulatora w supermarkecie :-)

    Co prawda tu mamy lata 2002-2005, wiec moze jeszcze nie tak calkiem
    swiadomy.

    J.