  • Data: 2016-03-25 09:06:52
    Temat: Re: Mikrokontroler od Raspberry Pi w swoim projekcie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 marca 2016 08:55:01 UTC+1 użytkownik jacek pozniak napisał:

    > Powiedz jeszcze proszę, jak to zasilasz; zasilacz liniowy, impulsowy,
    > akumulator, inny rodzaj zasilania?
    >
    > jp

    Zasilacz ten z zestawu, kupowalem w rs components. napisane na nim jest ze ma 1200mA.
    Do maliny podpiete mam ftdi na usb, hdd na usb (w obudowie wellanda - BTW. Nie
    wszystkie wspieraja dyski wieksze od 2,7TB - pokazuja tylko pojemnosc modulo 2,7TB -
    czyli dysk 3TB ma jakieś 300GB :) ), czujnik wilgotności AM2302 (jednak nie sht jak
    pisalem wczesniej) i ethernet.

    A no i "antene fm"

    http://www.instructables.com/id/Raspberry-Pi-Radio-T
    ransmitter/?ALLSTEPS

    U mnie 20 cm kabelek nadaje na jakieś 50m przez jedna sciane z cegły i okno :)
    Uzycie cpu w tym przypadku jest nikłe.
    Feler tylko taki ze ten pifm po skonczeniu grania nie dekonfiguruje generatora i
    nosna jest postawiona ciagle.
    Aby sobie wygodnie zrobic system alertowania przez FM (przykrywajacy spokojnie stacje
    na ktora mamy wstrojone radio) trzeba w skrypcie zrobic tak aby po skonczonym graniu
    stawial nosna tam gdzie nie ma zadnej stacji nadawczej.