eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMikrofalówka po zbiciu szyby - czy jest bezpieczna dla zdrowia? › Re: Mikrofalówka po zbiciu szyby - czy jest bezpieczna dla zdrowia?
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mikrofalówka po zbiciu szyby - czy jest bezpieczna dla zdrowia?
    Date: Tue, 24 May 2011 06:21:53 -0700 (PDT)

    cinews:irg28f$n8m$1@news.onet.pl...

    > ----
    >
    > Na pewno ma jakie znaczenie? To jest warstwa metalu jak na lustrze
    > p przepuszczalnym.
    > Pytanie tylko czy juz siatka nie jest wystarczaj ca? Byc mo e wykorzystuje
    > si te jakie szk o z dodatkami?
    > Mo na w necie kupic specjalne odporne na wysopkie temperatury folie, kt re
    > niby ma sie nakleja w przypadku uszkodzenia warstwy
    wewnetrznej.http://north.pl/karta/folia-na-drzwi-do-
    mikrofalowki-350x500mm,247776...
    > Ale tutaj mamy do czynienia z brakiem szyby zewnetrznej, reszta jest O.K!
    > Zrobi em do wiadczenie z dzwonieniem na kom rk umieszczona wewnatrz
    > mikrofa owki.
    > Nie pr bowa em dzwoni gdy szybka by a na miejscu, ale teraz da si
    > dodzwoni .
    > Ale co ciekawe mam drug mikr fal wk : stary dobry Opticook Mulinexu i tam
    > si tez da dodzwoni .
    > Trzeba by pr by podobic na innych jeszcze mikrofal wkach, ale by mo e to
    > zale y od cz stotliwo ci fal?
    > Dla mikrofal siatka mo e stanowic przeszkodz , a dla fal wykorzystywanych
> [...]

    Rozbierz mocowanie szyby i zobacz czy hdzies sa slady po jakims
    laczeniu ktore zapewnia przewodnictwo elektryczne. Szczegolnie od
    strony tej metalizacji. Jelsi dali jakas siatke na gabce to pewnie
    metalizacja byla wazna. Jesli wkleili i nie dali nawet drucika to byla
    _raczej_ tylko dekoracja...