  • 1. Data: 2011-11-30 17:25:14
    Temat: Mikołaje na motorach w Trójmieście
    Od: romek <r...@i...pl>

    http://mikolaje.gd.pl/portal/index.php?page=trasa-pr
    zejazdu
    Ja będę.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2011-12-01 00:01:33
    Temat: Re: Mikołaje na motorach w Trójmieście
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 30 Lis, 18:25, romek wrote:
    > http://mikolaje.gd.pl/portal/index.php?page=trasa-pr
    zejazdu
    > Ja będę.

    Jak Cie rozpoznam?

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300
    c1 125

  • 3. Data: 2011-12-01 05:56:22
    Od: romek <r...@i...pl>

    Nie muszę przedłużać swojego małego wielkością motoru ;) więc z
    premedytacją nie podałem motoru, ale jak chcesz to czarna R1'05
    tablica zaczyna się na NBR... dalej nie pamiętam:)
    Pozdrawiam
    Romek

  • 4. Data: 2011-12-01 07:18:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    romek napisał(a):
    > Ja będę.

    Ja nie, mam za daleko.
    A wy chlopaki?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2011-12-01 08:12:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Ja nie, mam za daleko.

    Amil, ale przeciez juz naprawili trakcje i ciopong dojedzie!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 6. Data: 2011-12-01 22:03:40
    Od: marider <2...@g...pl>

    > Ja nie, mam za daleko.
    > A wy chlopaki?

    Nie ma opcji, przod w R1 odjechal do serwisu na regulacje a skut nie
    gotowy bo sie tuninguje i czekam na dodatki ;)

    Jakkolwiek nie-snieznej pogody i dodatniej temperatury Moto-Mikolajom
    zycze, tak "na zas" ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 7. Data: 2011-12-02 06:44:44
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 1 Gru, 06:56, romek wrote:
    > Nie muszę przedłużać swojego małego wielkością motoru ;) więc z
    > premedytacją nie podałem motoru, ale jak chcesz to czarna R1'05
    > tablica zaczyna się na NBR... dalej nie pamiętam:)

    OK,
    będę miał czerwony kombinezon i czerwoną czapkę.
    Do zobaczenia! Ho ho ho!

    [']

    --
    CB motor 1284
    C1 motor 125

  • 8. Data: 2011-12-02 11:18:53
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał

    > Jakkolwiek nie-snieznej pogody i dodatniej temperatury Moto-Mikolajom zycze

    Mikolaj w bezsniezna pogode wyglada jakos idiotycznie..

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-12-02 11:28:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Hinek <h...@t...pl> napisała rzekomo news:4ed8b41f$1@news.home.net.pl
    > Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał
    > Mikolaj w bezsniezna pogode wyglada jakos idiotycznie..

    Jakby ta czapka i płaszcz wyglądały mądrze...

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 10. Data: 2011-12-02 11:44:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-02, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Jakby ta czapka i płaszcz wyglądały mądrze...

    Chlopaki ale skad ta niechec do mikolajow??

    --
    Artur
    ZZR 1200