  • Data: 2009-05-26 10:22:17
    Temat: Re: Mika - przepraszam
    Od: Mika <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    On 26 Maj, 09:36, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego
    > kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie,
    > bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie
    > siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-(
    > Przepraszam jeszcze raz.
    >
    > P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

    Dlaczego uważałeś ze na motocyklach sami faceci jeżdźą?
    Na tej grupie kobiet może i w mniejszosci ale jest wiele. Zreszta nie
    bede suszyć jezyka, bo wystarczy zajrzeć do archiwum, poczytać.
    To że prawie wszyscy się dobrze znamy to juz pewnie się zdarzyłeś
    zorientować.
    Nasze poczucie humoru też bywa specyficzne, choc niewatpliwie nie aż
    tak jak Twoje (przynajmniej sadzac po tych wczorajszych dyskusjach i z
    mojego punktu widzenia)
    Bardzo nie lubię jak sie mnie obraźa i przeprosiny słusznie mi się
    należały, innym zresztą uważam że też (choć jak to mężczyznom pewnie
    ta forma wystarczy).
    Miło że potrafisz się przyznać i mam nadzieje że na tym dość, choć
    niewątpliwie znajdzie się tu wielu którzy będą chcieli Ciebie
    podjudzić ze zwykłego lenistwa, ale jeśli umiesz przyjąć radę od
    kobiety, bądź twardy i nie idź tą drogą :-)

    Mika