  • 11. Data: 2011-02-16 08:13:15
    Temat: Re: Mieszanka do dwusuwa
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 16 Lut, 08:54, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Ojtam zaraz problem, po prostu myslalem, ze ludzkosc wymyslila cos
    > sprytniejszego niz wozenie ze soba oleju w butelce :)

    Wymysliła. Dawki 100ml w małych plastikowych buteleczkach.
    Albo 200-500ml w butelce z podziałka.
    Zapraszamy do sklepu modelarskiego np.

    nie wolno oczywiście leciec ze stromej góry z zamknietym gazie .
    trzeba wysprzęglac i warto przegazować.

  • 12. Data: 2011-02-16 09:36:47
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > sprytniejszego niz wozenie ze soba oleju w butelce :)
    >

    > Wymysliła. Dawki 100ml w małych plastikowych buteleczkach.

    Albo do apteki. Ja do MZty mam plastikową buteleczkę po syropie na kaszel.
    Na stacji wlewam najpierw olej, potem benzynę.
    I tak jak DeFresz napisał - bujanie przód-tył wystarcza IMHO żeby go
    rozmieszać.
    A w garażu dysponując kanistrem - to już chyba bez problemu, co?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 13. Data: 2011-02-16 09:43:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-16 08:17:25 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    > Jeszcze nie wiem jakie dystanse bede na nim robil, bo to nowy nabytek.

    A na co się nastawiasz? Na brykanie w cięższym terenie, czy wycieczki
    krajoznawcze polnymi drogami?

    > Poza tym detek nie wymaga wozka z przyczepa :)

    O ile nie założysz dobrych klocków - jak po paru kaemach na asfalcie
    zobaczysz co z nich zostało, możesz się jeszcze przekonać do tego
    rozwiązania ;-)

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-02-16 09:55:32
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > jak dzisiaj. Mixol w "gumowych" butelkach wymagal intensywnego mieszania
    > aby zechcial stac sie mieszanka (o ile akurat dalo sie go kupic).

    Mixol już miał jakieś-tam dodatki mieszające.
    Lux dw - to było coś ;-)

    > Ambitniejsze stacje paliw mialy na stanie przewozny mieszalnik do
    > przygotowywania odpowiedniej mieszanki.

    U nas był przenośny ;-)
    "Arcydzieło" sztuki blacharskiej - skrzyżowanie bańki na mleko
    z lejkiem (a właściwie lejorem)
    + drut z płytką w środku ustrojstwa :-)
    Ale to jeszcze były czasy Syren, Trabantów i Wartburgów,
    więc zapotrzebowanie było znaczne.

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2011-02-16 10:03:35
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Lut, 08:54, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Ojtam zaraz problem, po prostu myslalem, ze ludzkosc wymyslila cos
    > sprytniejszego niz wozenie ze soba oleju w butelce :)
    No, wymyslila. Dozownik. Ale byles uprzejmy go wywalic.

    pzdr, dr
    14/525

  • 16. Data: 2011-02-16 10:03:39
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-15 14:58, Piotr Klimek pisze:

    > Czy ktos z Was moglby mi podpowiedziec jakis wygodny sposob na mieszanie
    > paliwa z olejem w silniku dwusuwowym?

    Siema,

    w garażu 10l kanister z wcześniej wymieszaną mieszanką a w drodze
    buteleczka z podziałką, czyli tak jak koledzy podpowiadali... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 17. Data: 2011-02-16 10:05:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-16, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > No, wymyslila. Dozownik. Ale byles uprzejmy go wywalic.

    Bo czlowiek to tak z natury lubi jebac sie ze wszystkim...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-02-16 10:07:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 16 Feb 2011 10:43:49 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A na co się nastawiasz? Na brykanie w cięższym terenie, czy wycieczki
    > krajoznawcze polnymi drogami?

    Nie mam pojecia prawde mowiac. Do tej pory jezdzilem tylko po asfalcie, a
    na detku raptem dwa razy bylem na poligonie zanim go zepsulem.

    > O ile nie założysz dobrych klocków - jak po paru kaemach na asfalcie
    > zobaczysz co z nich zostało, możesz się jeszcze przekonać do tego
    > rozwiązania ;-)

    Wiem o tym, ale mysle ze zanim bede potrzebowal takich klockow to w ramach
    nauki popyrkam sobie tu i tam bez zaplecza technicznego :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 19. Data: 2011-02-16 10:08:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 16 Feb 2011 00:13:15 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za robertbig
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nie wolno oczywiście leciec ze stromej góry z zamknietym gazie .
    > trzeba wysprzęglac i warto przegazować.

    No to trzeba sie bedzie tego oduczyc. Bedzie trudno, bo w SV hamowanie
    silnikiem daje na prawde dobre efekty i lubie z tego korzystac.

  • 20. Data: 2011-02-16 10:12:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 16 Feb 2011 02:03:35 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za doktorski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No, wymyslila. Dozownik. Ale byles uprzejmy go wywalic.

    Wywalilem, bo mialem podejrzenie, ze to przez niego sie tlok zatarl i
    wole teraz sam sobie mieszac. Przynajmniej do czasu zdiagnozowania stanu
    dozownika.