  • Data: 2011-02-15 18:02:45
    Temat: Re: Mieszanka do dwusuwa
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-15 14:58, Piotr Klimek pisze:
    > Hej,
    > Czy ktos z Was moglby mi podpowiedziec jakis wygodny sposob na mieszanie
    > paliwa z olejem w silniku dwusuwowym? Zdemontowalem automatyczny dozownik
    > oleju w moim DT i teraz bede musial wymyslic jakis sposob na robienie
    > mieszanki. Jak sobie z tym radzicie/radziliscie? Pomyslalem o wczesniej
    > przygotowanych w garazu butelkach z porcjami na jedno tankowanie.
    >
    > A druga kwestia to jazda z zamknieta przepustnica. Wiem, ze w przypadku
    > dozwonika to nie problem - a jak to wyglada przy jego braku? Absolutnie
> [...]

    Dozownik mialem "reczny" tzn zwykly chemiczny cylinder miarowy (ew. duza
    strzykawka), ktorym wieki temu odmierzalem ile bylo trzeba oliwy do
    mieszanki 1:40 wlewajac odpowiednia ilosc do sloika, z tymze gnalem na
    stacje i wlewalem ze sloja do baku a pozniej benzyna. Troche sie
    przemieszalo bujajac w miejscu i jazda. Inny "domowy" spsoob to kanister
    i w/w...

    Pzdr
    --
    marider