  • Data: 2018-09-20 17:00:14
    Temat: Re: Międzynarodowe prawo jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-09-19 o 08:08, z...@g...com pisze:

    >Ale to z powodu ichniejszego alfabetu - teoretycznie nieczytelnego
    >dla
    posługujących się alfabetem łacińskim. To samo jest z Azjatami w USA -
    na ladzie stało stosowne ogłoszenie, że muszą mieć dokument z
    łacińskimi
    literkami :)

    Oprocz alfabetu, to jest jeszcze kwestia przepisow.
    Tylko niektore zagraniczne PJ uprawniaja do jazdy po Polsce, i nawet
    jak policja przymyka oko, to ubezpieczyciel niekoniecznie ...

    J.