    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Międzyfazowe w USA
    Date: Thu, 19 Nov 2009 11:42:54 -0600

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:he35di$r3t$1@news.dialog.net.pl...

    > O, to to... Czyli producent zakłada właśnie brak tego rozumu u klientów.

    > I to właśnie też jest chore... choć naturalnie zależy od punktu siedzenia,
    > i posiadanej kabzy. Kloszard nie oskarży nikogo nawet jak zostanie pobity,
    > biznezman oskarży o to że wdepnął w psią kupę, i pobrudził botki.

    Ty rozumiem wolałbyś system prawny w którym jakiś urzędnik
    zza biurka mógłby decydować o tym czy Ci się stała krzywda i masz
    "prawo" się skarżyć czy też powinieneś iść do domu sobie popłakać?
    Ten kloszard, jeśli ma prawdziwą sprawę, będzie bardzo szybko
    reprezentowany przez prawnika który chce sobie zrobić reklamę
    jakąś sprawą którą wygra - pełno takich ludzi.