  • From: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer_malpa_post_pl_skasujto>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD
    Date: Fri, 4 Sep 2009 02:23:45 +0200

    Użytkownik "Swiety Jimmie" <j...@m...org> napisał w wiadomości
    news:h7pbha$d1l$1@achot.icm.edu.pl...

    > Aha. Czyli nie latałeś 170-190 przez ponad godzinę po autostradzie
    > Harakiem w braincapie? Zmienił byś punkt widzenia ;-)

    A bo ja wygodny sie zrobilem jakis, kiedys orzeszki byly i dawalem rade ;)
    Tylko sluchu mi teraz ciut szkoda i po mordzie by mi wialo.

    > <Mój zimny XL>: Jebut!!!
    > <Rogal>: Co to było???
    > <Ja>: Jak to co? "Klink" przy wrzucaniu jedynki. O co Ci chodzi?
    > <Rogal>: Nie no; w sumie o nic.

    No podobnie jest, w sumie walimieto, tylko sie balem, ze tam sie cos zaraz
    pourywa w srodku na poczatku.

    > Jak mi było za mało, zmieniłem na 2x320mm z -wówczas- nieseryjnej R1.
    > Zaprojektować Ci adaptery do zacisków? Flakon Black Label dla mnie za
    > projekt, resztę dogadasz z Kuczem, któren Ci je dorobi ;-)

    i tam, ja wolno jezdze to wydaje. Zaczne szybciej jak odkrece te boczne
    kolka coby mi sie motur nie przewracal.

    > Regulacji tam nie masz? Ja nie miałem. Więc zmieniłem na R1. W Twoim
    > przypadku ewentualnie zmiana sprężyn. Chyba, że jednak jest regulacja.

    Wolalbym zmiane calosci na 4TX. Kiedys, o ile mi sie nie odwidzi tdmka.

    > Pozdr,
    > Święty Jimmie, Łódź

    rowniez,
    CHAMER, tez Lodz...