  • 1. Data: 2010-08-14 10:34:25
    Temat: Miałem pecha 13... pytanie
    Od: MM <k...@g...pl>

    Piątek 13, okazał się dla mnie pechowym dniem.
    Jakiś facet skasował mi tył.

    Na szczęście nikomu nic się nie stało.

    Ale mam pytania.

    Policja zabrała mi dowód, a więc będzie potrzebne badanie techniczne.
    Jeszcze nie wiem czy to badanie będę musiał zrobić ja, czy blacharnia
    dopisze do FV (obok jest ich stacja kontroli).
    Tablica też została uszkodzona (jest dziura).

    Powiedzmy że pierwszą sprawę będę musiał pokryć z własnej kieszeni.
    Jak żądać zwrotu poniesionych kosztów na badanie techniczne i nową tablicę
    od ubezpieczyciela?

    Ma ktoś doświadczenie w tej sprawie?

    Sprawca ubezpieczony w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych :/

  • 2. Data: 2010-08-14 11:17:05
    Temat: Re: Miałem pecha 13... pytanie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 10:34:25 +0200, MM wrote:
> [...]
    >
    >Powiedzmy że pierwszą sprawę będę musiał pokryć z własnej kieszeni.
    >Jak żądać zwrotu poniesionych kosztów na badanie techniczne i nową tablicę

    Sami wyplaca. No chyba ze zapomna i trzeba sie bedzie upomniec.

    J.

  • 3. Data: 2010-08-14 13:36:28
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-14 10:34, MM pisze:
> [...]
    > tablicę od ubezpieczyciela?
    >
    > Ma ktoś doświadczenie w tej sprawie?
    >
    > Sprawca ubezpieczony w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych :/

    a czasem srebrna vectra Ci nie wjechała?

  • 4. Data: 2010-08-14 16:17:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 10:34:25 +0200, MM napisał(a):

    > Powiedzmy że pierwszą sprawę będę musiał pokryć z własnej kieszeni.
    > Jak żądać zwrotu poniesionych kosztów na badanie techniczne i nową tablicę
    > od ubezpieczyciela?

    Normalnie. Wszystkie koszty do ubezpieczalni.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2010-08-14 22:08:22
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 14-08-2010 o 13:36:28 zorby <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a czasem srebrna vectra Ci nie wjechała?

    nie, audi b4

  • 6. Data: 2010-08-15 16:20:35
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** MM pisze tak:

    > Powiedzmy że pierwszą sprawę będę musiał pokryć z własnej
    > kieszeni. Jak żądać zwrotu poniesionych kosztów na badanie
    > techniczne i nową tablicę od ubezpieczyciela?

    Przecież dostaniesz kilkakrotnie więcej pieniędzy niz te drobiazgi.
    Powiedzmy 10-15 tyś. Są oględziny, robienie zdjęć. Pokazujesz palcem
    wszystko.

    > Sprawca ubezpieczony w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych :/

    TUZ nie taki straszny jak go malują.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2010-08-16 14:12:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 10:34:25 +0200, MM napisał(a):

    > Ma ktoś doświadczenie w tej sprawie?

    A jaki samochód i jaki rocznik ? Bo może szkoda całkowita :(

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]