  • Data: 2009-07-07 08:21:27
    Temat: Re: Metzeler RoadTec Z6 - opinie
    Od: "Mario123" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Soulsick" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Śmigał ktoś na tym chwilkę?
    > Mój nowy nabytek właśnie takie kapcie i zastanawiam się jak bardzo mam na
    > to uważać? Daje to radę na szybszych maszynach (XX)? Jak na mokrym?
    ****
    Witam
    Założyłem jakieś 1kkm temu taki komplet do fz6.
    Uważać szczególnie podczas pierwszych metrów, prawie leżałem za bramą
    własnego domu :). Po tym incydencie zaufanie do opon zjechało do zera,
    przekonanie się do nich zajęło trochę czasu.
    Miałem okazję pojeździć w deszczu, nic niepokojącego nie zauważyłem.
    W zeszłym tygodniu odwiedziłem tor kartingowy, opony trzymają bez
    zastrzeżeń w ciasnych łukach. Moment prostujący podczas hamowania w
    łuku jest mniejszy niż w poprzednich brigestonach bt20.
    Tyle ode mnie.

    pozdrawiam
    --
    Mariusz (Mario123)