  • Data: 2017-12-01 18:59:26
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-01 o 13:26, Maciek pisze:

    > Tak, mam kompresor do 8atm także da radę. Już widzę jak coś się rozwala
    > przy dużym ciśnieniu i baniaku 50l ;-D Easy Printa nie biorę w ogóle pod
    > uwagę.

    Możesz brać pod uwagę, ale załóż hełm, gogle i kamizelkę kuloodporną :-D

    > Mam pytanie jeszcze odnośnie dyspensera, orientujesz się może czy jest
    > jakaś istotna różnica poza interwałem pomiędzy 982 a 983?

    Nie mam pojęcia. Kupiłem dane urządzenie i je stosuję zgodnie z instrukcją.

    > Jak rozumiem jest to ustawienie dla ciągłych powtórzeń po sobie
    > następujących, czyli naciskasz pedał do oporu i lecisz z nakładaniem,
    > pasta jest dozowana z przerwami czasowymi.

    W urządzeniu 983 masz kilkanaście trybów pracy. Wiele z nich to
    strzelanie seriami po N, gdzie N zależy od trybu "seryjnego". Wtedy
    interwał ma wpływ. Nie wiem po co to jest, ale jest.

    > 982 jest tańsza, właściwie zegar cyfrowy z tej drugiej wydaje się być
    > zbędny.

    Tylko zwróć uwagę na regulację timera. Ja stosuję czasy na poziomie
    0.1-0.4s. Reszta nie wiem po co jest. Może jakieś bardzo specyficzne
    zastosowanie. Z tego co widzę model 982 ma czasy oznaczone na
    potencjometrze jako 1, 2 itd. Jeśli to jest 1 = 1s to jest
    bezużyteczne. Sprawdź to zanim kupisz. Mam nadzieję, że 1 = 0.1s.

    A i może jeszcze jedno, nieco w ramach dygresji. Nie mam bladego pojęcia
    po co jest vacuum. Żadne podciśnienie nie jest wytwarzane no bo niby
    jak? Efekt działania tego jest taki jakby było spuszczane jest powietrze
    z węża dostarczającego ciśnienie, które i tak jest stabilizowane przez
    kompresor więc włącza się częściej. WTF? Może doczytasz gdzieś o co
    chodzi, to daj znać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek