  • 1. Data: 2009-10-10 18:27:48
    Temat: Meta tags - o co chodzi
    Od: Paweł <t...@o...pl>

    Witam, siedzę i nie wiem o chodzi. Może ktoś by miał chwilę i by wpadł na
    jakiś pomysł. Mianowicie..

    jest stronka www.zamekuniejow.pl postawiona na wordpress 2.8.4 do tego
    plugin/wtyczka All in One SEO Pack (wtyczka powiedzmy ustawiona meta
    wypełnione).W kodzie strony wszystkie meta ładnie widać..
    Natomiast wchodząc na stronkę do analizowania
    http://www.seocentro.com/tools/search-engines/metata
    g-analyzer.html i po
    wpisaniu swojej domeny otrzymuje komunikat:

    "Title:Found no title.The title is used by most of the search engines.
    Consider to add a title. " i tak z wszystkimi meta danymi.

    Będę wdzięczny co jest "zrypane" w szablonie bo ja mam zaćme.

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2009-10-11 10:22:11
    Temat: Re: Meta tags - o co chodzi
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    TornadoTN wrote:
    > Niezgodnosc ze standardem XHTML (twój kod):
    >
    > <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
    > "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional
    .dtd">

    > <head profile="http://gmpg.org/xfn/11">
    >
    > A powinno byc tak: