  • 21. Data: 2012-01-17 22:06:59
    Temat: Re: Mercedes W124 jest jak wino im starszy tym droższy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > No widzisz... wszyscy wiedzą tylko Ty nie

    Ale moze tak cos na temat i bez cięcia istotnych cytatów?

    > A ja wiem?, Kurskiego się zapytaj, ale na 100% nie Steczkowskiej ;)

    Kurski im samochód pożyczył? To on już wtedy knuł przeciw
    Kaczyńskiemu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2012-01-17 22:13:56
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 22:03, P.B. pisze:

    > Ale masz świadomość, że istnieje coś takiego TV i seriale Vincent?
    > To coś takiego jak usenet, ale kolorowe i nie ma klawiatury - też można pół
    > dnia na to stracić :)

    no wiem wiem.. jajca sobie robię ;)

  • 23. Data: 2012-01-17 23:28:52
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Ale moze tak cos na temat i bez cięcia istotnych cytatów?

    Dobrze

    > Kurski im samochód pożyczył? To on już wtedy knuł przeciw
    > Kaczyńskiemu?

    A nie słychać tego na filmie ? myślę że jego produkcja odzwierciedla poglądy

  • 24. Data: 2012-01-20 13:53:08
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-01-17 17:38, nazgul wrote:
    > wypasiony "C5"
    > http://www.plotek.pl/plotek/56,111483,10957004,Justy
    na_Steczkowska,,14.html

    To jest C6... czyli klasa wyżej.

    Plotkarze nie rozróżniają...

    --
    MM

  • 25. Data: 2012-01-20 15:52:09
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-17 18:06, DoQ pisze:
> [...]
    a_Olejnik,,10.html

    > Nie mam pojęcia po co, skoro ryje są publiczne? Może autor "artykułu"
    > czytał PMS i boi się konfrontacji z niejakim Arkiem?

    Zakładając, że ma podobne problemy z czytaniem jak Ty.

    A.

  • 26. Data: 2012-01-20 23:03:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 15:52, Arek pisze:
    > Zakładając, że ma podobne problemy z czytaniem jak Ty.

    Ile już zdążyłeś zarobić na adwokaturze???

    --
    Paweł