  • 11. Data: 2012-07-01 14:06:05
    Temat: Re: Mercedes C 270 170KM opinie
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Myślisz, że benzyna nie ma dwumasy? :)

  • 12. Data: 2012-07-01 15:18:55
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Nex@pl" <"nex[wytnij_to]* w wiadomości
    news:4ff03d27$0$1311$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Myślisz, że benzyna nie ma dwumasy? :)

    Różnica jest tylko taka, że nawet te 20-25cio letnie dresowozy mimo że mają
    dwumasowe koło zamachowe, to się ono po prostu nie psuje, a wyjaśnienie tego
    "fenomenu" jest bardzo proste ;-)
    Tak więc dwumasa jako element eksploatacyjny zostaje w dieslach, w
    benzyniakach... po prostu jest.

    Pozdr

  • 13. Data: 2012-07-01 19:03:26
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *atm* wrote in <news:jsmdsl$2kg$1@node2.news.atman.pl>:
    > (nie biore jednak pod uwage samochodu z tej oferty, poza tym ma
    > "zadziwiajaco" maly przebieg jak na te lata...)

    Ma normalny przebieg. Laweta, warsztat, laweta, warsztat i moze wyjsc te 10 kkm
    rocznie.

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

  • 14. Data: 2012-07-01 19:13:33
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-07-01 12:48, atm pisze:

> [...]
    > -estetyczny wyglad, warunek spelnia tytulowy Mercedes, Astra H, Vectra.
    > -w miare ekonomiczny, pomimo 270KM ten Mercedes nie jest wyjatkowo
    > paliwozerny
    > -malo awaryjny
    > -moc... mysle, ze minimum to 125KM. Te tytulowe 170KM w tej pojemnosci
    > bardzo mi sie podobaja.
    > -najlepiej kombi
    > -przydalyby sie relingi w standardzie
    > -poduszki, abs, asr, esp, czyli ogolnie rozumiane bezpieczenstwo
    > -dobrze gdyby nie mial dpf
    > -sensowna rownowaga miedzy wiekiem, iloscia przejechanych kilometrow i

    Ja Ci zaproponuję ;)
    To co mam sam ;) Mondeo Mk3 z końca produkcji, V6 170KM + automat 5
    biegowy japoński Jatco. Oczywiście benzyna.
    Jeździ całkiem całkiem.
    Po zagazowaniu na trasie potrafię zejść do około 10l/100km, ale to żadna
    przyjemność z jazdy, jak popędzę trochę bardziej to pali około 12,5 na
    setkę ( przy prędkościach autostradowych).

    Pozdrawiam !

    PS:
    Ja w zeszłym roku za taki pojazd zapłaciłem 22kzł ;)

  • 15. Data: 2012-07-01 20:02:22
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-01 12:48, atm pisze:
    (ciach)
    > -estetyczny wyglad, warunek spelnia tytulowy Mercedes, Astra H, Vectra.
    ja mam nadal Vectre do sprzedania. Przebieg prawdziwy 65000, salon
    Polska, 1. właściciel 1.9 cdti 150KM, dobrze wyposażona (xenon itp).
    :D

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 16. Data: 2012-07-01 20:11:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-07-01 20:02, megrims wrote:
> [...]
    > ja mam nadal Vectre do sprzedania. Przebieg prawdziwy 65000, salon
    > Polska, 1. właściciel 1.9 cdti 150KM, dobrze wyposażona (xenon itp).

    .... w cenie, ktora podalem czyli 20-23 tys? :>

  • 17. Data: 2012-07-01 21:36:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-01 20:11, atm pisze:

    > .... w cenie, ktora podalem czyli 20-23 tys? :>

    Wiem wiem. :( Niestety nie. Gdyby była dużo starsza i miała
    przebieg 3x taki to pewnie by się załapała.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 18. Data: 2012-07-01 23:31:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ok, zatem moze cos sensownego zaproponujesz.

    Niestety nie, auta klasy D leżą poza sferą moich zainteresowań, więc się na
    ich temat nie będę udzielał.
    No chyba, że znowu ktoś napisze jakąś konkretną bzdurę wartą sprostowania.

    > -estetyczny wyglad, warunek spelnia tytulowy Mercedes, Astra H, Vectra.

    Zwłaszcza że mamy inne pojęcie estetycznego wyglądu....

  • 19. Data: 2012-07-01 23:39:55
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > No chyba, że znowu ktoś napisze jakąś konkretną bzdurę wartą sprostowania.

    > Zwłaszcza że mamy inne pojęcie estetycznego wyglądu....

    Wiesz, domyslnie jest tam gwiazdka i malym drukiem dopisane iz mam na
    mysli ten walsnie segment ;]