    From: rozan <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Membrana czy skafander (zwany kondomem)?
    Date: Wed, 3 Jun 2009 04:39:30 -0700 (PDT)

    W takim razie dziękuję za sprostowanie - po raz kolejny widać że z
    błędnych założeń można dojść do dowolnych wniosków...

    Dotąd jeździłem w zwykłej ramonesce (niemotocyklowej - o ile ramona
    może być niemotocyklowa). Od deszczu chroni jak to skóra - całkiem
    nieźle (chociaż nie w 100%). Od zimna już gorzej, a w ciepłe (nawet
    niekoniecznie upalne) dni łatwo się w niej pocę (a poza jazdą na moto
    prawie w ogóle nie mam tendencji do pocenia się, nawet na siłowni).
    Czy w moim przypadku zakup tekstylnej kurtki z membraną byłby krokiem
    wstecz? Szukać kurtki z odpinaną membraną, czy w ogóle bez membrany?
    Kondonik raczej nie wchodzi w grę, nie podoba mi się ta koncepcja.

    Z góry dziękuję za sugestie!

    Pozdrawiam,
    Andrzej "Różan" Różyński