  • Data: 2012-08-16 07:03:10
    Temat: Re: Megane vs Ceed
    Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W życiu nie zgodzę sie z okresleniem "chcieli mnie naciągnąć" - w
    > stosunku do tego serwisu. Możesz coś wiecej napisać o sytuacji?

    Było to jakieś 3 - 4 lata temu i opisywałem to na PMS.
    Zostawiłem auto, żeby wymienili końcówkę drążka. Wracam, a tu powymieniane
    sworznie wahaczy (bo niby nie udało sie zbieżności ustawić).
    Cena za te wymienione sworznie wyższa niż nowe wahacze. Wymienili mi też
    wtedy żarówkę chociaż o to nie prosiłem. (H7 - chcieli za nią 35PLN!)
    Nie uważam, że wahacze nie były do roboty, ale nawet nie zadzwonili tylko
    zabrali się za wymianę. Rachunek zamiast umówionych 140 był na 760 PLN
    chyba.
    Pzdr
    Adam