  • From: PB <p...@b...pl>
    Subject: Re: Megane vs Ceed
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 14 Aug 2012 17:34:22 +0200

    Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
    napisał(a):

    > No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie,
    poprzednia ma bardzo ładne zegary.

    Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
    skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
    poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

    Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
    natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
    salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
    skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
    sztuk - jeżdżą bez problemu.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA