  • 1. Data: 2013-06-11 22:46:20
    Temat: Megane III i światła mijania (nie ksenony)
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Witam,

    chciałbym zasięgnąć rady, jak jeździ się nocą Megane III z
    nie-ksenonowymi reflektorami?
    Pytam dlatego, że np. wg mnie carisma reflektory ma beznadziejne, i
    niewiele przy nich widać. Wiadomo, ksenony to inna jakość - ale jak
    wypadają reflektory zwykłe?

    pozdrawiam,

    Sierp

  • 2. Data: 2013-06-12 00:33:47
    Temat: Re: Megane III i światła mijania (nie ksenony)
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-06-11 22:46, Sierp pisze:
> [...]
    > Pytam dlatego, że np. wg mnie carisma reflektory ma beznadziejne, i
    > niewiele przy nich widać. Wiadomo, ksenony to inna jakość - ale jak

    A co ma Carisma do scenika?

    O SIII Ci nie opowiem: żona ma gSII - i IMO autko świeci całkiem
    przyzwoicie (H1+H7)

  • 3. Data: 2013-06-12 20:02:54
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Megi III phase 2 czyli ta z ledami do jazdy dziennej które ściemnione
    robią za pozycyjne.
    W reflektorze H1 (drogowe) i H7 (mijania)
    Świecą dobrze nie mam uwag jak włączę drogowe to do mijania zapala się
    druga żarówka i świeca obie.
    Przemeq

  • 4. Data: 2013-06-12 20:55:00
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości

    > Pytam dlatego, że np. wg mnie carisma reflektory ma beznadziejne, i

    jaka carisma, pokaż fotki. Może ma H4?

    > niewiele przy nich widać. Wiadomo, ksenony to inna jakość - ale jak
    > wypadają reflektory zwykłe?

    H7 mijania ogólnie ta technologia się sprawdza, często świecą lepiej niż
    xenony. Powinny świecic bdb

  • 5. Data: 2013-06-15 02:11:29
    Temat: Re: Megane III i ?wiat?a mijania (nie ksenony)
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Arbiter wrote:

    > H7 mijania og?lnie ta technologia si? sprawdza, cz?sto
    > ?wiec? lepiej ni? xenony. Powinny ?wiecic bdb

    Chuja się sprawdza. Na soczewkach świecą raczej z dupy. Trzeba
    kupić mocne żarówki dobrej jakości - co najmniej jakieś philipsy
    albo osramy. Ale wtedy trzeba się liczyć z częstymi wymianami i
    sporymi wydatkami. To nie są żarówki do jazdy dziennej. Przepalają
    się po 3-4 miesiącach.

    --
    Deflegmator

  • 6. Data: 2013-06-15 11:26:04
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości

    > Chuja się sprawdza. Na soczewkach świecą raczej z dupy. Trzeba

    No tak, jeśli soczewki i na halogenach to będą swiecić słabo, gorzej od H4.
    Same w sobie soczewki są technologią która daje mało światła w stosunku do
    klasycznych reflektorów FF. Ale wtedy jest baza do wsadzenia chinskich kitów
    HID i bedzie juz ok.

    Jeśli zwykłe H7 z gładkimi szkłami to beda swiecic dobrze

  • 7. Data: 2013-06-15 12:39:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Jun 2013 00:11:29 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):
    > Chuja się sprawdza. Na soczewkach świecą raczej z dupy. Trzeba
    > kupić mocne żarówki dobrej jakości - co najmniej jakieś philipsy
    > albo osramy.

    A ja nieustannie przypominam ze strumien swietlny jest homologowany.
    Widelki co prawda sa dosc szerokie, ale nawet te "+50%" wcale nie daja
    50% wiecej swiatla, bo po prostu nie moga.

    > Ale wtedy trzeba się liczyć z częstymi wymianami i
    > sporymi wydatkami. To nie są żarówki do jazdy dziennej. Przepalają
    > się po 3-4 miesiącach.

    to fakt - moc ta sama, ilosc swiatla ta sama, a im drozsza zarowka tym
    zywot krotszy ...

    J.

  • 8. Data: 2013-06-20 09:37:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Sierp nabazgrał(a):

> [...]
    > Pytam dlatego, że np. wg mnie carisma reflektory ma beznadziejne, i
    > niewiele przy nich widać. Wiadomo, ksenony to inna jakość - ale jak

    Sierp lamo jedna :)

    Kolega szuka nowego auta a jeżdzi starą carizmą i ma dylemat co kupić :)
    Jak widać znalazł Megankę III w promocji tylko bez xeonów i nie wie jak to
    świeci bo do tej pory miał star i ujowe Hx(nie pamiętam ale chyba H7)