  • 1. Data: 2013-10-19 16:36:09
    Temat: MeeGo vs Droid
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Witam
    Ma ktoś pomysła jak przerzucić kontakty, alarmy, wpisy w kalendarzu itp
    rzeczy z MeeGo na Droida 4.2?
    TIA

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 2. Data: 2013-10-19 22:05:23
    Temat: Re: MeeGo vs Droid
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 16:36:09 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Witam
    > Ma ktoś pomysła jak przerzucić kontakty, alarmy, wpisy w kalendarzu itp
    > rzeczy z MeeGo na Droida 4.2?

    meego->outlook->google->spydroid

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-10-20 01:39:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-19 16:36, ALEX Alpha MR pisze:
    > Witam
    > Ma ktoś pomysła jak przerzucić kontakty, alarmy, wpisy w kalendarzu itp
    > rzeczy z MeeGo na Droida 4.2?

    Jak się nie da przez bluetooth to pewnie kartą pamięci.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-10-20 16:21:23
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 21:05:23 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > meego->outlook->google->spydroid

    Pełny Outlook?

  • 5. Data: 2013-10-20 16:34:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 16:21:23 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Pełny Outlook?

    Jakikolwiek Outlook. Może być nawet trial - działa miesiąc.
    Przy czym nie nalezy mylić programu Outlook z programem Outlook Express -
    to są dwie różne rzeczy. I Express nie jest okrojoną wersją Outlooka

    Meego->Outlook wymaga jakiejś bardzo konkretnej wersji PC Suite,
    instalowanej z odpiętym internetem, żeby się nie zaktualizowała w tle. Use
    google, Luke.
    A Outlook-> google wymaga wtyczki syncML i calDAV albo płatnego konta
    google albo darmowego konta z włączonym protokołem exchange przed datą
    zablokowania.

  • 6. Data: 2013-10-21 17:32:32
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 01:39:25 +0200, animka napisał(a):

    > Jak się nie da przez bluetooth to pewnie kartą pamięci.

    Kontakty owszem. Ale co z resztą?