    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media center na komputerku jednopłytkowym?
    Date: 03 Sep 2014 16:05:39 GMT

    On 03.09.2014 13:29, Marek wrote:

    >Kolega kiedyś kupił Pi w tym celu, po jakimś czasie marudził, że
    >jednak wolny korbi itp. Odrwarzanie filmu niby jest płynne ale ogolna
    >responsywność intefejsu xbmc.

    Właśnie jakoś mi się nie widzi używanie RPi w tej roli. Mam ten komputerek i
    o ile jest całkiem fajny w roli małego "serwerka" (coś, co chodzi cały czas
    wykonując pewne zautomatyzowane czynnosci) to próba odpalenia GUI nie
    przyniosła zbyt dobrych efektów. Podejrzewam, że podobnie będzie ze
    specjalizowanym interfejsem graficznym media center.

    >Chromcasta testowałeś? Podobno fajna zabawka.

    Mam. Niestety wsparcie słabe. Netflixa w PL oficjalnie nie mamy, nie można
    też w prosty sposób przekierować na to urządzenie np. filmu odtwarzanego
    przez VLC na pececie. Można puścić film w zakładce Chrome'a, ale ten nie
    obsługuje tez wszystkich formatów.
    Jak na razie rozwiązanie dobre do YouTube'a, podcastów (BeyondPod) i paru
    innych serwisów. Porządnego media center albo SmartTV jak dla mnie nie jest
    w stanie zastąpić.