  • Data: 2012-03-08 23:18:28
    Temat: Re: Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po raz kolejny okazało się że jednak nie jesteś zdolny ani
    > nie umiesz czytać między wierszami ;-))). Niestety
    > dysponujesz niezwykłą umiejętnością wygrzebywania się ze
    > śmietnika...

    Jeśli ktoś nie widział dziwnej niemocy strzeleckiej Portugalii nie powinien
    oglądać piłki nożnej. 6-sta drużyna świata nie mogła sobie poradzić z 70-tą.
    Jednak najbardziej niemoc strzelecka ogarnęła polski zespół - nastąpił regres
    za trenera Smudy o kilka lat, zobaczyliśmy ligową kopaninę i polskie odkrycie
    - piłkę staną. Jak ja lubię patrzeć kiedy piłkarze stoją i tak pozorują, że
    biegają. Zresztą komentarze po mówiły o tym, że to nie był mecz na poważnie.
    Portugalczycy czekali na strzelenie jakiegoś gola i rozwiązanie worka z
    golami, ale się nie doczekali. Kibice też. Skończyło się na 0:0. Jak to
    możliwe, że drużynie, której zawodnicy mają nawet problemy z podaniem piłki na
    odległość, 6-sta drużyna świata nie strzeliła ani jednego gola? Mecz był
    ustawiony.