-
X-Received: by 10.140.94.242 with SMTP id g105mr132610qge.0.1413325054392; Tue, 14
Oct 2014 15:17:34 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.94.242 with SMTP id g105mr132610qge.0.1413325054392; Tue, 14
Oct 2014 15:17:34 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
uq10no10814874igb.0!news-out.google.com!i10ni87qaf.0!nntp.google.com!dc16no2896
093qab.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 14 Oct 2014 15:17:34 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <543d8abb$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.67.106;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.67.106
References: <m1gfj9$ih8$1@usenet.news.interia.pl> <m1gpha$uvf$1@node2.news.atman.pl>
<m1gs3u$co0$1@usenet.news.interia.pl> <m1gtqs$kqa$1@node1.news.atman.pl>
<1r2t5841lq3tt.wf95f6gerzh3$.dlg@40tude.net>
<543c1712$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<543d8abb$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Mechanizm różnicowy
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 14 Oct 2014 22:17:34 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547017
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 14 października 2014 22:42:35 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
napisał:
> k...@g...com pisze:
>
> > W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:16:49 UTC+2 użytkownik Dariusz K.
Ładziak napisał:
>
> >> Maciek pisze:
>
> >>
>
> >>> Dnia Mon, 13 Oct 2014 18:15:29 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>>> To co opisał autor, może wskazywać na przeguby ale również na padnięty
>
> >>
>
> >>>> mechanizm różnicowy
>
> >>
>
> >>>
>
> >>
>
> >>> Ale jakby to byl dyfer, to dlaczego mialby turkotac dopiero po nacisnieciu
>
> >>
>
> >>> gazu?
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> Wszelkie stuki w dyferencjale mają zwykle tendencje do cichnięcia po
>
> >>
>
> >> dodaniu gazu - żeby stukało to musi być luz, pod obciążeniem luzy
>
> >>
>
> >> ulegają wybraniu i nie stuka.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> --
>
> >>
>
> >> Darek
>
> >
>
> > Mechanizm różnicowy w samochodzie osobowym to 6 kół zębatych. Przy jeździe na
wprost 4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.
>
> >
>
>
>
>
>
> Kogutku - jak zwykle chrzanisz... Zapominasz o kamieniach półosi - koła
>
> zębate to raczej jęczą jak stukają, w dyferencjale najczęściej stukają
>
> kamienie półosi.
>
>
>
> --
>
> Darek
Chciałeś zabłysnąć a jak ktoś przeczyta co napisałem to stwierdzi że jesteś idiotą.
Przy okazji. Kamienie to część półośki a nie mechanizmu różnicowego. Mechanizm
różnicowy to coś co jest stosowane też w samochodach.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.14 00:03 Dariusz K. Ładziak
- 17.10.14 10:56 depros
- 17.10.14 10:58 depros
- 21.10.14 06:53 Einstein
- 21.10.14 08:33 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS