-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: os^$_...@p...wp.pl
Subject: Re: Mazda 6, ubywa płynu chłodniczego, ciąg dalszy.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <orld6d$l0a$1@gioia.aioe.org>
From: Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Date: Thu, 12 Oct 2017 11:36:01 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <orld6d$l0a$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <59df3784$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.48.104.30
X-Trace: 1507800964 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5141 80.48.104.30:58326
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3671648340
X-Received-Bytes: 2588
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616440
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-10-11 o 17:32, Michał Kowalski pisze:
> Witam,
>
> ciąg dalszy historii Mazdy 6 rocznik 2007, 105 kW, diesel.
>
> Pierwotny problem to ubywanie płynu chłodniczego, ok. 1/3 L na 1000km.
>
>
> Diagnoza mechanika: brak oznak wycieku na zewnątrz. Po sprawdzeniu za
> pomocą przyrządu stwierdził obecność spalin w układzie chłodzenia.
> Diagnoza: uszkodzona uszczelka pod głowicą albo wręcz pęknięta głowica.
> Chłodniczka EGR mówi, że nie, bo ponoć nie jest ona chłodzona cieczą.
>
> Koszty naprawy: 2500 zł, do tego najwyższy czas wymienić rozrząd - 1000
> zł oryginalne części. Jeśli będzie to pęknięta głowica, to koszt
> używanej głowicy to 800 zł. Razem: 3500-4200 zł.
>
> To daje całkiem niezłą sumkę jak na samochód o wartości 15k.
>
> Zastanawiam się, czy warto robić, ponoć za 4k można kupić sprawny silnik
> w całości.
Jak Ci ubywa 1/3 l na 1000km to zaopatrz się w bańkę borygo, czy czegoś
podobnego i jeździj dalej dolewając co jakiś czas zamiast 4 koła pakować
w naprawę.
Ja kiedyś tak 2,5 roku jeździłem z ubywającym nie wiadomo gdzie płynem
chłodniczym. Nawet nie chciało mi się tego diagnozować. U mnie było
pewnie coś innego, bo zimą prawie nie ubywało, za to latem w korku
potrafiło litr na 20km wciągnąć.
Ewentualnie można zrobić jak Janusz Cebula czyli sprzedać auto komuś,
kto nie wie, że płynu chłodniczego ubywa.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?