  • Data: 2011-01-09 20:44:39
    Temat: Re: Matryce LCD - ciekawostka.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Rośnie chyba jakiś nowy odłam audiofilstwa ;) Mam nadzieje że kable HDMI
    > nie sa z miedzi beztlenowej w argonowanej izloacji ...

    Wręcz przeciwnie. Kiedyś za dotknięcie potencjometru potrafili rękę
    odrąbać, bo tyle trzeba było się natrudzić, by -- nomen omen -- biały
    był biały. LCD nie musi się już wygrzewać jak kineskop, kalibracja
    zapisana jest cyfrowo a nie ślizgaczem potencjometra, na temperaturę
    też wszystko mniej wrażliwe. Aż tak się z tym ludzie teraz nie cackają
    jak drzewiej.

    --
    Jarek