  • Data: 2019-11-23 23:51:23
    Temat: Re: Matrix się spierdolil
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2019 o 16:37, Kviat pisze:

    > I uwierzyłeś?
    > Nie odpowiadaj, to było pytanie retoryczne.
    >
    > http://www.brd24.pl/technologie/horror-predkosci-prz
    ed-przejsciami-dla-pieszych-ujawniamy-ministerialny-
    raport/

    Piesi czują się coraz bardziej zagrożeni

    normalnie pękłem ze śmiechu. Co dla nich stanowi zagrożenie? na serio
    pytam? Nie, nie patrzą w smartfony, lezą jak święte krowy. lezą i nie
    patrzą na prawo i lewo, tylko na ryje innych krów które lezą przez
    ulice. sami na siebie ściągają zagrożenie.

    długi czas oczekiwania sygnalizowało 20 proc. badanych
    że jak? JAki to jest długi czas oczekiwania? Bo na śląsku czas
    oczekiwania na przejście pieszego który zatrzymał się przy przejściu,
    jest równy czasowi przejazdu jednego samochodu. nie ma wała żeby się
    kierowcy nie zatrzymali. Tylko muszą WIDZIEĆ że ktoś stoi JEDNĄ sekundę
    przed pasami, a nie idzie chodnikiem i nagle skręca na pasy.

    W trakcie prowadzonych badań nie stwierdzono znacznych problemów
    związanych z nieprawidłowymi zachowaniami pieszych" - odnotowano w raporcie.

    WoW. Ciekawe gdzie takie badania robili. aaaa racja. przed przedszkolem.
    Tam dzieciaki stoją przez pasami i łapy do góry podnoszą.

    ToMasz

    Jak ktoś się zgadza z ostatnim zacytowanym akapitem to służę nagraniami
    świętych krów. szkoda że nie mają rejestracji bo bym donosił.