  • 1. Data: 2019-11-22 16:43:47
    Temat: Matrix się spierdolil
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tvpis w telekspresie powiedzieli że piesi nie zachowuja ostroznosci kiedy
    przechodzą przez jezdnie. A prezydent Olsztyna chce od rzadu akcji informacyjnej.

  • 2. Data: 2019-11-23 12:36:08
    Temat: Re: Matrix się spierdolil
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Nov 2019 07:43:47 -0800 (PST), w
    <4...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W tvpis w telekspresie powiedzieli że piesi nie zachowuja ostroznosci kiedy
    przechodzą przez jezdnie. A prezydent Olsztyna chce od rzadu akcji informacyjnej.

    Nasłuchali się Shreków i LordówBluzgów i myślą, że mają nieśmiertelne
    pierwszeństwo.

  • 3. Data: 2019-11-23 16:37:08
    Od: Kviat

    > W tvpis w telekspresie powiedzieli że piesi nie zachowuja ostroznosci kiedy
    przechodzą przez jezdnie.

    I uwierzyłeś?
    Nie odpowiadaj, to było pytanie retoryczne.

    http://www.brd24.pl/technologie/horror-predkosci-prz
    ed-przejsciami-dla-pieszych-ujawniamy-ministerialny-
    raport/

    "Poznaliśmy raport, którego długo nie chciało pokazać Ministerstwo
    Infrastruktury."

    Ciekawe dlaczego?
    To też było pytanie retoryczne.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2019-11-23 16:53:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z raportu wynika że winna jest prędkość. Niech rząd wymusi przestrzeganie ograniczeń
    prędkości. Czyli wszystkie radary i fotoradary nie 30+ a 3%+.

  • 5. Data: 2019-11-23 17:16:41
    Temat: Re: Matrix. Raport ?
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości

    > http://www.brd24.pl/technologie/horror-predkosci-prz
    ed-przejsciami-dla-pieszych-ujawniamy-ministerialny-
> [...]

    W tym raporcie jest napisane, że kierowcy nie zwalniają przed przejściami,
    ale ani razu nie napisano, czy jacyś przechodnie byli w pobliżu tych
    przejść podczas badania.

  • 6. Data: 2019-11-23 23:51:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.11.2019 o 16:37, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > http://www.brd24.pl/technologie/horror-predkosci-prz
    ed-przejsciami-dla-pieszych-ujawniamy-ministerialny-

    Piesi czują się coraz bardziej zagrożeni

    normalnie pękłem ze śmiechu. Co dla nich stanowi zagrożenie? na serio
    pytam? Nie, nie patrzą w smartfony, lezą jak święte krowy. lezą i nie
    patrzą na prawo i lewo, tylko na ryje innych krów które lezą przez
    ulice. sami na siebie ściągają zagrożenie.

    długi czas oczekiwania sygnalizowało 20 proc. badanych
    że jak? JAki to jest długi czas oczekiwania? Bo na śląsku czas
    oczekiwania na przejście pieszego który zatrzymał się przy przejściu,
    jest równy czasowi przejazdu jednego samochodu. nie ma wała żeby się
    kierowcy nie zatrzymali. Tylko muszą WIDZIEĆ że ktoś stoi JEDNĄ sekundę
    przed pasami, a nie idzie chodnikiem i nagle skręca na pasy.

    W trakcie prowadzonych badań nie stwierdzono znacznych problemów
    związanych z nieprawidłowymi zachowaniami pieszych" - odnotowano w raporcie.

    WoW. Ciekawe gdzie takie badania robili. aaaa racja. przed przedszkolem.
    Tam dzieciaki stoją przez pasami i łapy do góry podnoszą.

    ToMasz

    Jak ktoś się zgadza z ostatnim zacytowanym akapitem to służę nagraniami
    świętych krów. szkoda że nie mają rejestracji bo bym donosił.

  • 7. Data: 2019-11-24 01:50:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jest jeden z elementów nagonki. Oni srają na te 285 osób. Pan co ma 38 milionow
    niewolnikow nie martwi się losem kilkuset. Na dodatek tych niezbyt mądrych co na
    własne życzenie dali się przejechać. Cos jak dialog na jednym filmie. Jeden ze
    murzyni w Ameryce zajebisci są a drugi ze to potomkowie takich co na własnym podwórku
    dali się złapać. To o cos innego chodzi niz te 285 osób, ale nie wiem o co.

  • 8. Data: 2019-11-24 10:49:58
    Temat: Re: Matrix. 16 sekund muszą czekać piesi. STRASZNE.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sami na siebie ściągają zagrożenie.
    >
    > długi czas oczekiwania sygnalizowało 20 proc. badanych
    > że jak? JAki to jest długi czas oczekiwania?

    czas oczekiwania seniorów - 16 sekund (szesnaście)

    kopia tekstu z raportu :
    Badacze podkreślili, że zaobserwowali dużą trudność z przechodzeniem przez
    jezdnię wśród osób starszych. ,,Przekraczanie dwupasowej jezdni przy dużym
    natężeniu ruchu i dużych prędkościach jest szczególnie trudne dla osób
    starszych w wieku powyżej 60 lat, dla których średnie straty czasu na tego
    typu drodze wynoszą 16 s i są JEDNYMI Z NAJWYŻSZYCH ze wszystkich
    zmierzonych w badaniu.

  • 9. Data: 2019-11-24 13:49:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Strata czasu seniora, czyli kogoś na emeryturze, 16 sekund. Jak by to maratończyk był
    to też strata nie była by powalająca. Jesli senior zatrzyma 10 samochodów to ich
    strata wyniesie minimum 200 sekund. Ktos kto bierze pod uwagę stratę szesnastu sekund
    przez seniora ma we lbie nasrane i nie wymieszane.

  • 10. Data: 2019-11-24 21:10:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 13:49, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    strata wyniesie minimum 200 sekund. Ktos kto bierze pod uwagę stratę szesnastu sekund
    przez seniora ma we lbie nasrane i nie wymieszane.

    Babci nie dasz przejść?