  • 41. Data: 2010-07-14 14:51:02
    Temat: Re: Matowe samochody
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pszemol pisze:
    > Wiesz czemu o gustach się nie dyskutuje?
    > Bo każdemu się podoba coś innego...
    > I nie jest to objaw kretynizmu.

    ciekawe czy nadal będzie zadowolony z tego co zrobił jak będzie auto
    sprzedawał. Tym bardziej, że po otwarciu drzwi lakier jest stary, czyli
    błyszczy się jak psu jaja.

    --
    krzysiek82

  • 42. Data: 2010-07-14 15:08:58
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-13 14:19, Jacek Osiecki pisze:

    > Wystarczy jedna, ale musi to być LD powieszony przed kierowcą.

    Chodnikowa, celnie rzucona jest zdecydowanie skuteczniejsza.

    A.

  • 43. Data: 2010-07-14 16:39:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Odróżniasz książkę ze setką stron tekstu od niusa na 2 linijki
    > od kogoś kogo dokładnie nie znasz?

    Tak samo, jak zazwyczaj odrozniam ironie w postach, zwlaszcza ze ta gryzla w
    tylek az zgrzytalo. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-07-14 16:54:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > ciekawe czy nadal będzie zadowolony z tego co zrobił jak będzie auto
    > sprzedawał. Tym bardziej, że po otwarciu drzwi lakier jest stary, czyli
    > błyszczy się jak psu jaja.

    Ale czemu sądzisz że to jest Twoje zmartwienie?
    Jak tylko jest świadom unikalności swoich gustów
    to pewnie wie że ciężko mu będzie sprzedać za
    dobrą cenę - ale może mu to nie przeszkadzać...

  • 45. Data: 2010-07-14 16:55:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Tak samo, jak zazwyczaj odrozniam ironie w postach,
    > zwlaszcza ze ta gryzla w tylek az zgrzytalo. :)

    Ale to dlatego, że Ty jeden jesteś genialny a reszta wokół Ciebie to debile.

  • 46. Data: 2010-07-14 17:58:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ale to dlatego, że Ty jeden jesteś genialny a reszta wokół Ciebie to
    > debile.

    Jak dotad tylko jeden debil tego nie zrozumial pieni sie w watku. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-07-14 17:58:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> wrote in message

    > Przy dwuwarstwowej działanie jest prawie dwukrotnie mocniejsze ;-)
    > A przy dwustronnej - czterokrotnie, ale tylko jeśli odpowiednio ustawisz
    > płytki względem siebie (coś jak soczewki w obiektywie lustrzanym) ;-)

    Powiesilem sobie blue ray, przelecialem kolo radaru 140 przy ograniczeniu 30
    i zdjecia nie zrobil.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-07-15 08:17:55
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    kamil pisze:

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Jak dotad tylko jeden debil tego nie zrozumial pieni sie w watku. ;)

    Doooooo szooooopyyyy hej pasterze :)

  • 49. Data: 2010-07-15 08:19:02
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    kamil pisze:

    > "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> wrote in message

    > Powiesilem sobie blue ray, przelecialem kolo radaru 140 przy
    > ograniczeniu 30 i zdjecia nie zrobil.

    Ja pierdykam otwieram sklep z płytkami !

  • 50. Data: 2010-07-15 09:59:31
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik kamil napisał:

    > "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> wrote in message

    > Powiesilem sobie blue ray, przelecialem kolo radaru 140 przy
    > ograniczeniu 30 i zdjecia nie zrobil.
    To nie lepiej taka kule lustrzana z dyskoteki(lata 80te) powiesic aby odbijala
    wszystko w kolo :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde