  • 31. Data: 2010-07-13 14:19:15
    Temat: Re: Matowe samochody
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 12:52:17 +0200, krzysiek82 napisał(a):
    > ale nagrane czy puste? cdr czy cdrw? aaa i czy ewentualnie dvd może być?

    Wystarczy jedna, ale musi to być LD powieszony przed kierowcą.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2010-07-13 14:21:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > A co to za goście? Jacyś dilerzy na dzielni?

    Ekipa krwawego bronka.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-07-13 14:27:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Szymon Łuczak pisze:
    > Malowane wałkiem :) widziałem takiego poloneza :)

    jest to dosyć dobry sposób na odstraszenie złodzieja czy też obniżenie
    wartości auta :)

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-07-13 14:27:32
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Adam Szewczak" wrote:
    > ja najczesciej widuje czarne matowe fordy, typu granada.
    > Aczkolwiek moj kolega ma Audi 100 kombi tez czarne matowe.

    Co drugie auto stojące u mnie na osiedlu jest matowe. Chyba moda
    do nas doszła i wszyscy minimum 5x w tygodniu myją swoje
    samochody na myjniach automatycznych, żeby jak najszybciej
    dojść do pełnego zmatowienia.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 35. Data: 2010-07-13 15:28:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jul 2010 12:50:49 +0200, Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>
    wrote:

    >No nie, jeszcze trzeba dwie płyty CD na lusterku powiesić, aby radar
    >'ogłupić' :-)

    Chyba na lusterka zewnętrznych.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2010-07-13 16:08:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 15:28:27 +0200, jerzu napisał(a):

    > Chyba na lusterka zewnętrznych.

    Jedną na twarzy kierowcy, a drugą w kawałkach na tablicy rejestracyjnej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 37. Data: 2010-07-13 17:41:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > łapie się, ale pokazuje o 60 km/h mniej niż naprawdę. Jak masz płytkę CD na
    > lusterku, to nawet 65.
    > A jak to jest płytka DVD+RW to nawet 70.

    Przy dwuwarstwowej działanie jest prawie dwukrotnie mocniejsze ;-)
    A przy dwustronnej - czterokrotnie, ale tylko jeśli odpowiednio ustawisz
    płytki względem siebie (coś jak soczewki w obiektywie lustrzanym) ;-)

  • 38. Data: 2010-07-13 21:05:29
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Tak są, mam znajomego który pomalował tak swoje X5 (KRETYN !!!! ) przecież
    > to nie pasuje do takiego auta.

    Poniewaz?

  • 39. Data: 2010-07-14 01:05:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
    > Tak są, mam znajomego który pomalował tak swoje X5 (KRETYN !!!! ) przecież
    > to nie pasuje do takiego auta.

    Wiesz czemu o gustach się nie dyskutuje?
    Bo każdemu się podoba coś innego...
    I nie jest to objaw kretynizmu.

  • 40. Data: 2010-07-14 01:07:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message

    > Lem i Pratchett nie uzywali emotikon, a jednak z wychwyceniem ironii w ich
    > ksiazkach nie mam problemow.

    Odróżniasz książkę ze setką stron tekstu od niusa na 2 linijki
    od kogoś kogo dokładnie nie znasz?