  • 11. Data: 2010-07-13 12:48:58
    Temat: Re: Matowe samochody
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c3c3b58$0$17083$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Kilka razy z rzędu widziałem samochody różnych marek totalnie matowe. Np.
    > ostatnio Audi a6 nowe - mat...
    >
    > O co chodzi, są takie lakiery?

    Przy okazji, ile średnio bierze lakiernik za polerowanie całego auta?

  • 12. Data: 2010-07-13 12:49:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:
    > I Ty wierzysz, ze to jest dokladnie ta sama farba?

    a to nie jest tak, że jak auto mat to nie łapie się na radar?

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-07-13 12:50:49
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 07/13/2010 12:49 PM, krzysiek82 wrote:
    > a to nie jest tak, że jak auto mat to nie łapie się na radar?

    No nie, jeszcze trzeba dwie płyty CD na lusterku powiesić, aby radar
    'ogłupić' :-)

  • 14. Data: 2010-07-13 12:51:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 12:49:09 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > a to nie jest tak, że jak auto mat to nie łapie się na radar?

    łapie się, ale pokazuje o 60 km/h mniej niż naprawdę. Jak masz płytkę CD na
    lusterku, to nawet 65.
    A jak to jest płytka DVD+RW to nawet 70.
    Podobno płytki bluray zbijają nawet do 80, ale to plotki są.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-07-13 12:51:47
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-07-13 12:48, Mikolaj Rydzewski pisze:

    > Jak to szło? Nie zauważyłbyś ironii nawet gdyby Cię w d* kopnęła? :-)

    Slowo pisane kiepsko pokazuje uczucia, dlatego wymyslili emotkiony.

  • 16. Data: 2010-07-13 12:52:17
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mikolaj Rydzewski pisze:
    > No nie, jeszcze trzeba dwie płyty CD na lusterku powiesić, aby radar
    > 'ogłupić' :-)

    ale nagrane czy puste? cdr czy cdrw? aaa i czy ewentualnie dvd może być?

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-07-13 12:53:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Podobno płytki bluray zbijają nawet do 80, ale to plotki są.

    nie stać mnie na taką płytkę bym podwoił wartość auta więc nie sprawdzę
    tego na własnej skórze :/

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-07-13 12:53:51
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Agent napisał:

    > Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przy okazji, ile średnio bierze lakiernik za polerowanie całego auta?
    Na mat czy blysk? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 19. Data: 2010-07-13 13:06:39
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-07-13 12:52, krzysiek82 pisze:

    > ale nagrane czy puste? cdr czy cdrw? aaa i czy ewentualnie dvd może być?

    Trzeba się skonsultować z producentem radaru, ewentualnie w dokumentacji
    powinno być napisane jakich płyt radar nie czyta...

    --
    tomafek

  • 20. Data: 2010-07-13 13:08:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 12:53:14 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > nie stać mnie na taką płytkę bym podwoił wartość auta więc nie sprawdzę
    > tego na własnej skórze :/

    może nie musisz? bo to chyba dotyczy tylko tych marek i modeli samochodów
    którym przy jeździe poniżej aktualnego limitu szybkości gaśnie silnik a z
    fotela kierowcy wystrzeliwany jest półmetrowy gumowy kindybał model "big
    black bwana XXXL anal intruder"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel