  • 71. Data: 2009-12-08 13:46:02
    Temat: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Zaiste pokrętna logika, bądź pełna ignorancja. Jak TP blokuje port
    > 25 to źle,

    Źle

    > ale jak z ZUS-em walki trwają 4 lata to jest tylko
    > robienie hałasu na pokaz.

    Widzisz znowu zamiast czytać i pomyśleć to protestujesz. Źle że tyle hałasu
    zrobił z ZUSem i wywalczył, ale programu żadnego nie zrobił.
    Skoro wiedział że programu nie umie napisać, to po co ta walka.

    Dlatego - choć miał racje - zrobił tylko hałas i wkurzył tych którzy liczyli
    że będą mieć dzięki niemu taki program.

    > BTW - jak masz ochotę do zrobienia "programu niewindowsowego do zusacji"
    > to droga wolna. Pytanie tylko, czy w obecnej sytuacji ma t jakiś
    > sens.

    Nie ma dlatego nie robie.

  • 72. Data: 2009-12-08 14:27:51
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:
    (...)

    > Widzisz znowu zamiast czytać i pomyśleć to protestujesz. Źle że tyle hałasu
    > zrobił z ZUSem i wywalczył, ale programu żadnego nie zrobił.

    Aha, czyli ignorancja, a nie pokrętna logika.

    > Skoro wiedział że programu nie umie napisać, to po co ta walka.

    Naprawdę nie musisz prezentować swej ignorancji w kolejnym temacie.
    Zerknij sobie do historii Janosika - w necie jest tego sporo.

    > Dlatego - choć miał racje - zrobił tylko hałas i wkurzył tych którzy liczyli
    > że będą mieć dzięki niemu taki program.

    Jw.

    > Nie ma dlatego nie robie.

    Aha, czyli znowu bezpodstawne oczernianie kogoś dla zasady.

    Eeeeh...

  • 73. Data: 2009-12-08 17:33:38
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Aha, czyli znowu bezpodstawne oczernianie kogoś dla zasady.

    Właśnie piszesz o sobie. Po prostu przyjąłeś założenie że ja mówie źle. Masz
    problemy ze sobą i tyle. Szkoda gadać. Zresztą z Tobą w ogóle nie dyskutuje.

  • 74. Data: 2009-12-08 18:15:00
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Źle

    Bardzo dobrze. W sumie nie mam łącza z neostrady (i nigdy nie miałem).
    Ale już sie pojawiają zlecenia na konfigurację portu 587 na czyimś
    serwerze, bo oni nie umieją. Dobre strony trzeba widzieć :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 75. Data: 2009-12-08 18:28:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Właśnie piszesz o sobie. Po prostu przyjąłeś założenie że ja mówie źle.

    Nie, nie - to są wnioski na podstawie Twoich kolejnych wypowiedzi. Dałem
    sobie spokój w zakresie Twoich narzekań na blokadę portu 25 przez TP,
    ale bredni w zakresie walk z ZUS-em już nie zdzierżyłem.

    > Masz problemy ze sobą i tyle.

    Wręcz przeciwnie :) Znam historię, znam fakty, znam uwarunkowania.

    > Szkoda gadać. Zresztą z Tobą w ogóle nie dyskutuje.

    Masz rację, szkoda słów. Zastanawiam się jak nazwiesz to co robisz :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 76. Data: 2009-12-08 19:53:54
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Bardzo dobrze. W sumie nie mam łącza z neostrady (i nigdy nie miałem).

    Oczywiście. Ty - wyrocznia - mówić będziesz każdemu w jaki sposób każdy ma
    korzystać z sieci internet.

    A kto przeciw Tobie - to spamer!

  • 77. Data: 2009-12-08 20:41:04
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Oczywiście. Ty - wyrocznia - mówić będziesz każdemu w jaki sposób każdy ma
    > korzystać z sieci internet.
    >
    > A kto przeciw Tobie - to spamer!

    Wcale nie. Ale się oczywiście zapowietrzysz ...
    Blokada portu 25 jest dobrym rozwiązaniem. Tyle mojej opinii. Możesz
    mieć inne zdanie - tego nikt Ci nie broni.
    Sam wiem, jak często IP a moich klas, którymi wychodzą klienci trafiają
    na RBL-e. Też wygodnie byłoby zablokować port 25, ale nie chciałem
    wychodzić przed szereg. Teraz mam, przy okazji zmniejszenia dobijania
    się neostrad do serwerów hostingowych, dobry argument dla sieci dostępowej.

    Wojtek

  • 78. Data: 2009-12-08 20:42:47
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Wcale nie. Ale się oczywiście zapowietrzysz ...
    > Blokada portu 25 jest dobrym rozwiązaniem. Tyle mojej opinii. Możesz
    > mieć inne zdanie - tego nikt Ci nie broni.

    To dlaczego tak agresywnie na to reagujesz, że mam inne zdanie.

  • 79. Data: 2009-12-08 21:14:31
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Gdybym pytał by mi podali. Nie interesowało mnie to w tym momencie.
    > Akurat w tym to raczej oni są dobrzy. I sami przyznali, że to olewają bo po
    > prostu to jest w praktyce niewykonalne.

    Acha, czyli nie mam więcej pytań.

    Aaa, może mi podasz dane osobowe swoich klientów ? Wiesz może też jestem
    z Policji ?

    Marcin

  • 80. Data: 2009-12-08 21:21:13
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Acha, czyli nie mam więcej pytań.
    >
    > Aaa, może mi podasz dane osobowe swoich klientów ? Wiesz może też jestem
    > z Policji ?

    Jeśli jakieś ma Pan zarzuty to przecież moich danych nie ukrywam :)