eGospodarka.plGrupypl.internet.polipMasz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj › Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
  • Data: 2009-12-08 18:28:58
    Temat: Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Puchar pisze:

    > Właśnie piszesz o sobie. Po prostu przyjąłeś założenie że ja mówie źle.

    Nie, nie - to są wnioski na podstawie Twoich kolejnych wypowiedzi. Dałem
    sobie spokój w zakresie Twoich narzekań na blokadę portu 25 przez TP,
    ale bredni w zakresie walk z ZUS-em już nie zdzierżyłem.

    > Masz problemy ze sobą i tyle.

    Wręcz przeciwnie :) Znam historię, znam fakty, znam uwarunkowania.

    > Szkoda gadać. Zresztą z Tobą w ogóle nie dyskutuje.

    Masz rację, szkoda słów. Zastanawiam się jak nazwiesz to co robisz :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.