-
1. Data: 2009-10-03 08:57:17
Temat: Masowa awaria Netii - Łódź
Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>
Ponownie... Szkoda słów... Tym razem padł podobno sprzęt autoryzujący
usługi. Infolinia dla klientów kluczowych długo zajęta, potem przyjęcie
zgłoszenia i zero informacji o oczekiwanym czasie usunięcia awarii...
--
Sławek Lipowski
-
2. Data: 2009-10-03 09:47:17
Temat: Re: Masowa awaria Netii - Łódź
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Sławek Lipowski pisze:
> Ponownie... Szkoda słów... Tym razem padł podobno sprzęt autoryzujący
> usługi. Infolinia dla klientów kluczowych długo zajęta, potem przyjęcie
> zgłoszenia i zero informacji o oczekiwanym czasie usunięcia awarii...
głupie pytanie: jaki to sprzęt autoryzujący jest potrzebny dla "klientów
kluczowych" ? Chyba nie mają łącz przez pppoe ;-) ?
Wojtek
--
****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
-
3. Data: 2009-10-03 09:49:02
Temat: Re: Masowa awaria Netii - Łódź
Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>
crazy bejbi pisze:
> Sławek Lipowski pisze:
>> Ponownie... Szkoda słów... Tym razem padł podobno sprzęt autoryzujący
>> usługi. Infolinia dla klientów kluczowych długo zajęta, potem
>> przyjęcie zgłoszenia i zero informacji o oczekiwanym czasie usunięcia
>> awarii...
>
> głupie pytanie: jaki to sprzęt autoryzujący jest potrzebny dla "klientów
> kluczowych" ? Chyba nie mają łącz przez pppoe ;-) ?
>
> Wojtek
>
Podobno to coś autoryzuje ich sprzęt. Mamy STM-1.
Zaczęło właśnie coś działać.
--
Sławek Lipowski