  • 11. Data: 2009-04-01 08:14:04
    Temat: Re: Marushin RS1 - zna ktos? ma ktos?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    -Demonos- pisze:

    > Niepróbowałem :-)

    Ja psrawdzilem na tej co jej najpierw polamalem zaczepy :-)

    > Na minus dodam - brak osłony podbródka - wieje po oczach :-)
    > Ale teraz mam osłonę (najpierw sam dorobiłem a potem znalazłem :-) ) i
    > jest wreszcie pełen komfort.

    A gdzie to sie znajduje taka oslone ?

    Bo bym chyba chcial.

    KJ Siła Słów
    GSXR 2K1 "Angry Sky"

  • 12. Data: 2009-04-01 08:51:30
    Od: m...@g...com

    On Mar 31, 10:40 pm, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    > Cos podejrzanie tanio jak za kask z wlókien weglowych.
    >
    > Wojtek

    Fakt, bardzo mnie kusi ta cena i pisalem do sprzedawcy. Wydaje sie
    sprawdzony. Zbadalem tez rynek i to chyba jest jakis okres promocyjny
    tego modelu bo w roznych miejscach rozne ceny. Sa tanio tak jak ten a
    sa tez bardzo drogie mimo ze to ten sam model. Wydaje mi sie ze to
    czasowa promocja dlatego przydalaby mi sie opinia o tym kasku zanim
    cena wzrosnie :)
    Dzieki wszystkim.

    >Demonos pisze:
    > Ale teraz mam osłonę (najpierw sam dorobiłem a potem znalazłem :-) ) i
    A ta oslone podbrodka to podeslij jak mozesz...

  • 13. Data: 2009-04-01 09:47:19
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -Demonos- pisze:

    > Na minus dodam - brak osłony podbródka - wieje po oczach :-)

    To Ty masz oczy na podbrodku ? Ojej, to musi byc mocno niewygodne przy
    jedzeniu zupy bo jak pocieknie z lyzki to oczy zalewa.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-04-01 10:17:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > To Ty masz oczy na podbrodku ? Ojej, to musi byc mocno niewygodne przy
    > jedzeniu zupy bo jak pocieknie z lyzki to oczy zalewa.

    Meksykanskiej, z niemieckiej puszki? :)

    PeeS. Nastepne Bobry juz blizej niz dalej. Hura.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 15. Data: 2009-04-01 12:24:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > PeeS. Nastepne Bobry juz blizej niz dalej. Hura.

    Hmmm... A Motur sie sklada sklada i zlozyc nie moze :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-04-01 13:15:52
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    Kuczu wrote:

    > Hmmm... A Motur sie sklada sklada i zlozyc nie moze :)

    kurde, to będzie pierwszy i mam nadzieję ostatni Bober w historii, na którym
    mnie nie będzie. dotychczas mam 100% obecności. nieźle, co ?

    --
    kristos
    885

  • 17. Data: 2009-04-01 13:48:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    kristos pisze:

    > kurde, to będzie pierwszy i mam nadzieję ostatni Bober w historii, na którym
    > mnie nie będzie. dotychczas mam 100% obecności. nieźle, co ?

    Zajebiscie. Ja tez mam 100% obecnosci i, mam nadzieje, w tym roku nie
    pogorsze wyniku. Jesli mnie oczywiscie Laska zaprosi. Obiecuje nie
    zabierac niemieckich zup meksykanskich w chinskich puszkach z polskiego
    zlomu.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-04-01 21:20:53
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Wed, 01 Apr 2009 11:47:19 +0200, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > To Ty masz oczy na podbrodku ? Ojej, to musi byc mocno niewygodne przy
    > jedzeniu zupy bo jak pocieknie z lyzki to oczy zalewa.

    E, najgorsze to to, że broda łachoce :D

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciÄ...gle rozbita)

  • 19. Data: 2009-04-01 21:22:59
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Wed, 01 Apr 2009 10:14:04 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A gdzie to sie znajduje taka oslone ?
    >
    > Bo bym chyba chcial.

    No, znalazłem - leżała sobie na ziemi - serio :-D
    Ale jakbym się rozglądał, to próbowałbym dopasować coś np. z oferty
    moto-akcesoria.pl:

    http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=32_1101
    _186&page=3

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciągle rozbita)

  • 20. Data: 2009-04-02 20:41:57
    Od: m...@g...com

    Wracajac do tematu to postanowilem zaryzykowac i kupilem ten kask...
    za pare dni powiem jak sie sprawdza... na razie wiem tylko ze jest
    mega lekki i bardzo wygodny. przejade gdzies i podziele sie wrazeniami
    gdyby to kogos interesowalo.