-
Data: 2014-02-28 10:17:40
Temat: Re: Marudze,czyli relacja z pola walki
Od: Viking <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-02-28 09:45, AZ pisze:
> On 2014-02-27, johnny <j...@p...pl> wrote:
>> Po raz kolejny próbuję ogarnąć lalunię. Już byłem skłonny ją sprzedać i
>> wrócić do czopera. Ale kurde podoba mi się ta moja Kawusia i jakoś nie
>> umiem się z nią rozstać. Stąd kolejne szanse, kolejne próby. Dziś na ten
>> przykład wybrałem się na górskie serpentyny, by sprawdzić jak sobie
>> radze w winklach. I wiecie co... szkoda gadać. Na winklach wyprzedzają
>> mnie gimbusy na skuterkach. Boję się mocniej pochylić. Mam wrażenie, że
>> motocykl zaraz się na mnie przewróci, zatem wchodzę w zakręt prawie
>> pionowo i tak też wychodzę. Masakra. Na czoperku nie bałem się pochylić,
>> czasami asekuracyjnie wyciągnąłem nogę do przodu. Pozatem z czoperka
>> miałem widok na jezdnię z perspektywy żaby, tu z lotu ptaka. Pozycja z
>> nogami do tyłu jakoś też mi nie leży. Słowem jeżdzę jak cipa.
>> I tak sobie myślę, czy to jeszcze choroba wieku dziecięcego czy może
>> takie ostrożne podejście jest oznaką mądrości ;-), a te upragnione
>> "czysta na ha" przyjdzie po czasie. Albo też nie mam się co więcej
>> czarować, bo strach przed pochyleniem motocykla jest nieuleczalny i mam
>> se dać spokój ze "ścigami" i wrócić do armatury? Zatem poradzcie proszę
>> czy jest nadzieja? Co robić? Jak żyć i dlaczego tak drogo? ;-)
>>
> Zrobi sie cieplej to przejedz sie na jakis tor kartingowy, poprzycierasz
> troche tym i owym i juz bal sie nie bedziesz. Na torze duzo latwiej sie
> przelamac ;-)
>
Dokładnie, oraz temperatura, nie wiem jakie masz opony, ale w niedzielę
czułem że za zimne jeszcze były na głębsze pochyły, dopiero po paru
kilometrowym zygzakowaniu, i przebieżce ponad 2,3zet. Przestałem czuć
ucieczkę tyłu w głębszym zakręcie.
Krótko mówiąc, na początek na jakiś tor, i dobrze rozgrzać opony. I
blokada w końcu zejdzie:)
A z ciekawostek dropsa to ja miałem podobnie, w młodości po epoce
WSK,Junaków, JAW ,CB 250,CB 400 four itp. nie miałem problemów z
pochylaniem się. Potem miałem kilka egzemplarzy armatury, i jeśli chodzi
o zakręty cofnąłem się! :) Na szczęście od ponad 15 lat wróciłem znowu
do sportowo -turystycznych,i jest już w miarę ok; Czego i Tobie życzę. :)
--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek
"Four wheels move the body, two wheels move the soul.."
XX' Czarnula
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.14 13:31 Marcin N
- 28.02.14 13:35 AZ
- 11.03.14 20:59 Szymon Machel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=