  • 301. Data: 2020-10-30 19:20:35
    Temat: Re: Martwię się
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-30 o 16:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    wo-wyrejestrowuja-auta-z-polskimi-rejestracjami.html

    > Ale czytasz, ze powodem sa raczej ukrainskie przepisy celne.

    Prawdę napisał "juz nie" a ty powinieneś napisać że "były" przepisy celne.

    Pozdrawiam

  • 302. Data: 2020-10-30 22:51:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 21:09, Pete wrote:

    > Gdyby problemem był tylko koszt przeglądu...
    > A tu DPF wycięty, lampy nie homologowane, tłumik przelotowy, koła
    > wystają poza obrys i czarna folia na szybach.:-)

    Jak w SOP :-)

  • 303. Data: 2020-10-30 23:01:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 22:36, Zenek Kapelinder wrote:

    > Nic nie będę pisał. Zaproponowałem zeby wspólnie napisac. Niewolnicy gownozjdy nie
    chcieli. Maksymalnie z 10 przeglądów jeszcze zrobię. Dam radę.

    Codziennie nowe g... wychodzi. Dzisiaj cmentarze zamknęli. Jutro zakażą
    jeżdżenia samochodem. To poj..y są. Nie wyrobisz z protestami.

  • 304. Data: 2020-10-30 23:06:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-30 09:33, K wrote:

    > Tak samo OC jak i badania miec musisz. OC masz tylko dlatego, ze kara
    > jest duzo wyzsza i nikt ci go nie odmowi ze wzgledu na stan twojego
    > bolidu. Nie ukrywajmy, ze caly ten problem z badaniami wynika ze strachu
    > przed ich wynikiem ze wzgledu na stan.

    Stan ... twojego umysłu?

  • 305. Data: 2020-10-30 23:09:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-30 09:36, K wrote:

    > a kara od UFG za brak OC ci nie przeszkadza? Przeciez powinna byc
    > mozliwosc nieplacenia OC gdy auto stoi w garazu.

    Wuju, jestem za ubezpieczaniem się kierowców.

  • 306. Data: 2020-10-30 23:10:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-30 09:46, K wrote:

    > Ja z tym nigdy problemu nie mialem.

    A co było jak pojechałeś na przegląd?

  • 307. Data: 2020-10-30 23:15:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-30 09:49, K wrote:

    > Ale w przypadku OC tez musi byc zachowana ciaglosc bo inaczej czeka cie
    > dosyc kosztowna kara i jakos nie protestujesz.

    To przecież piszę, że przegląd to nie ubezpieczenie. Czego nie rozumiesz?

  • 308. Data: 2020-10-31 15:29:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > A do innych przepisow o ruchu sie stosujesz, czy tez traktujesz je
    > jako probe zniewolenia twojej osoby? Wezmy np. jazde pod wplywem
    > alkoholu, wyprzedzanie na pasach, jazda po chodniku, ignorowanie
    > sygnalizacji swietlnej?

    Jestes policjantem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 309. Data: 2020-10-31 19:55:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rnbnt6$a4t$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Zawsze sie mozesz powolac na Liwiusza z internetu w sadzie ;)

    masakra 10/10

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 310. Data: 2020-10-31 22:48:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f9afc0b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    user yabba pisze tak:

    > Pojazd możesz wyrejestrować, gdy doszło do jego:
    >
    > kradzieży,
    > wywozu albo sprzedaży za granicą,

    Czyli mogę go zabrać do Anglii, trzymać na podjeździe
    i wyrejestrować? a zarejestrować ponownie w PL da się potem?
    :)