  • 121. Data: 2020-10-28 10:34:59
    Temat: Re: Martwię się
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2020-10-27 13:12, Liwiusz wrote:
    [...]
    >U mnie np. wychwycił pęknięty wahacz (w miejscu, gdzie się łączy ze
    >sworzniem wahacza). Potencjalnie, t.j. gdyby końcówka wypięła się z
    >wahacza, bardzo niebezpieczna i kosztowna usterka. Nie tam jakieś
    >pierdoły typu źle ustawione światła czy olej cieknący z silnika.

    Luzy na tych wszystkich sworzniach tez sprawdza, a to:
    -przy duzym zuzyciu moze sie chyba rozpiac,
    -wplywa na precyzje prowadzenia pojazdu,

    J.

  • 122. Data: 2020-10-28 11:39:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-28 o 01:11, kk pisze:

    > Czemu nie ma opłat w piechtochodach i nie skanują piechtochodów?

    W USA czy Chinach skanują tez pieszych.

    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2020-10-28 11:43:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-28 o 01:15, kk pisze:

    > Kto na to pójdzie przy bnraku podstawy prawnej?

    Każda duża instytucja która widzi w tym swój zysk.
    Niezłym przykładem są propozycje wyceny po wypadkach.
    W efekcie jakiś procent zgadza się na ich wycenę lub
    robi za własna kasę a potem też za własną ciąga
    ubezpieczyciela po sądach.

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2020-10-28 11:45:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-28 o 01:13, kk pisze:

    > To za jeżdżenie trzeba płacić? Fiu fiu

    Trzeba. Ale o tym to wiedza posiadacze aut a nie fantaści
    udający że jakieś mają.

    > No tak, no tak, ale akurat mowa o przeglądzie. I to nie jego
    > nieprzejściu tylko pilnowania wszystkich swoich samochodów.

    No zobacz a już myślałem że rozmawiamy o twizzy. :-)

    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2020-10-28 11:48:14
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-28 o 10:05, K pisze:

    > USA to jest akurat kraj trzeciego swiata.

    Od kiedy?
    Od czasu kiedy bomb atomowych sobie naprodukowali,
    od czasu kiedy wysłali człowieka na księżyc czy może od
    czasu kiedy stali się potęgą militarną?

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2020-10-28 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Pete n...@n...com ...

    > 20%
    > Co prawda bez Ľródła tej informacji. Być może na podstawie
    > surowych danych z CEPIK, a te wiadomo jakie sÂą.
    > O tu:
    > https://wyborcza.pl/7,155287,26437641,
    > zaplacisz-podwojnie-z-opoznienie-badan-technicznych-
    auta-kolejna.ht
    > ml#S. Gospodarka-K.C-B.2-L.1.duzy

    Nie mam prenumerraty, wiec nie jestem w stanie przeczytac.
    Zacytujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 126. Data: 2020-10-28 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Też tak uważasz ale nie chcesz nic zrobić żeby zmienili przepisy.

    Jaka zmiane przepisów proponujesz?

    > Typowe zachowanie chlopa pańszczyźnianego czy jego zagranicznego
    > niewolnika. Nie da się bo pan ma zawsze rację. Ale nikt nie
    > sprawdzi czy się nie da bo po co niewolnik ma sprawdzać skoro się
    > nie da. Tygodniowo z wpisów na grupie można by złożyć pół tomu
    > encyklopedii. Ale nie warto wspólnie stworzyć sensowne pismo do
    > rzadzacych. Nie warto bo nie przeczytają. I chuj że nie
    > przeczytają jeśli idea ma polegać na tym że każdemu musieli by
    > odpowiedzieć.

    Ok, pisz, jak bedzie sensownie to sie podpisze ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 128. Data: 2020-10-28 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jakie np?

    Juz pisałem w 3 innych postach i nie ma jasnosci, bo jedni twierdza ze
    rzeczywiście TU mogłoby regresowac czesc ubezpieczenia, Liwiusz
    twierdzi ze nie ma takiej mozliwości prawnej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 129. Data: 2020-10-28 13:24:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/10/2020 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Juz pisałem w 3 innych postach i nie ma jasnosci, bo jedni twierdza ze
    > rzeczywiście TU mogłoby regresowac czesc ubezpieczenia, Liwiusz
    > twierdzi ze nie ma takiej mozliwości prawnej.

    Zawsze sie mozesz powolac na Liwiusza z internetu w sadzie ;)
    A tak powaznie, czy to jest az taki problem zrobic ten przeglad raz do roku?

  • 130. Data: 2020-10-28 13:36:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-28 o 10:02, K pisze:

    > Czyli nie powinno sie poruszac po drogach publicznych, a to czy jest
    > sprawne to nie jest twoj punkt widzenia tylko wynik badan
    > przeprowadzonych przez uprawnionego diagnoste.

    Wskażesz przepis, który zabrania jeździć bez pieczątki?