  • Data: 2020-10-27 15:23:51
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 27 października 2020 o 10:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Juz tłumacze:
    >
    > "Wypadek komunikacyjny bez aktualnego przeglądu z własnej winy - polisa
    > OC
    > Jak informują specjaliści z branży odszkodowawczej, sprawstwo w wypadku
    > komunikacyjnym nie oznacza konieczności zapłaty świadczeń dla
    > poszkodowanych z własnej kieszeni. Nawet jeśli w momencie zdarzenia
    > sprawca wypadku nie posiadał ważnego przeglądu technicznego,
    > towarzystwo ubezpieczeniowe, w którym posiada polisę OC (ubezpieczenie
> [...]
    Dlaczego z góry zakładasz że można mieć niesprawne hamulce bo auto nie ma przeglądu?
    Akurat hamulce to taki element samochodu że ma się go sprawnego dla własnego
    bezpieczeństwa. Takie mam hobby że hamulce mam zawsze sprawne z ręcznym włącznie.
    Reprezentujesz poziom logiki z Misia " a jak by tam wasze dziecko przechodziło przez
    jezdnię, sprawdzić czy nie ksiądz". Przegląd w dzisiejszej formie nic nie daje, ma
    jedynie służyć zaciskaniu obroży na szyi. Za sprawność pojazdu odpowiada ten co nim
    aktualnie jedzie a nie diagnosta.