  • 11. Data: 2009-08-23 13:45:03
    Temat: Re: Mapy Google a HotSpot
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A jak to jest w przypadku Garmina? Jak wygląda łączenie z GPS?
    > Dlaczego nie trzeba płacić ( z wyjątkiem zakupu samego programu
    > oczywiście)?
    > I jeszcze jedno - na podanej przez Ciebie stronie jest informacja o
    > zamknięciu
    > z powodu bałaganu. Mam nadzieję, że w samym opisie instalacji bałaganu
    > nie ma i wystarczy wykonać kolejne punkty krok po kroku?

    W przypadku garmina, online, jest duzo rowniez ciekawych opcji
    pogoda, odloty samolotow, sciagnij sobie POI, bedziesz miała,
    restauracje, baseny miejcsa histroczyne, np bedac w jakims miescie będziesz
    chciałą coś pozwiedzac klikasz najblizsze miejsca historyczne i wyswietla Ci
    listę
    z numerami nawet telefonów.

    Program Garmin korzysta z wbudowanego GPSU w telefon,
    dlatego iż pobierasz najnowszą mapę do telefonu, to nie płacisz za transfer
    danych.

    jeśli telefon nie posiada GPS, wówczas musisz sobie dokupić na allegro w
    cenie ok 100zł
    na bluetooth

    Mapy ogolnie są dosyć dokładne jeśłi chodzi o Polskę, niczym nie odbiegają
    od Automapy polskiej produkcji.
    tak więc jako nawigacja sprawdza się bardzo dobrze, nazwy ulic są nawet w
    bardzo małych miasteczkach.

    sam program najpierw zainstaluj, wygeneruj generatorem pod swoja karte
    pamięci kod i wklej go do sw.unl
    jak w opisie, a mapy pozniej po prostu dorzucasz, najnowsza wersja Polski to
    2009.1

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-08-23 14:10:06
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    > i wgraj sobie garmina to nie będziesz placic :)
    >
    > http://tnij.org/zoosia
    >
    > jakk sie spodoba to po testach kup, bo przeciez pirata nie mozna uzywac ;)
    > bo zaraz jeszcze mnie zbesztaja

    Bardzo dziękuję. Ściąganie kolejnych plików jest dosyć żmudne, bo jako
    Free User muszę odczekiwać 14 minut między ściągnięciami, ale przeżyję.

    Mapy Google wgrałam z nadzieją, że będę mogła uzyskiwać informacje
    na temat korków na drogach, ale okazuje się, że te informacje jeszcze
    w Polsce nie są dostępne.
[...]

    Ponadto:
    Jak należy połączyć pliki .IMG, które ściągają się w częściach?

  • 13. Data: 2009-08-23 15:14:15
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    Jeszcze raz bardzo dziękuję.

    A jak należy połączyć pliki .IMG, które ściągają się w częściach?

  • 14. Data: 2009-08-24 07:07:39
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A jak należy połączyć pliki .IMG, które ściągają się w częściach?

    rozpakować winrar-em jeśli to rary
    w google wpisz winrar to ci znajdzie program do rozpakowania

  • 15. Data: 2009-08-24 11:39:46
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

    > rozpakować winrar-em jeśli to rary
    > w google wpisz winrar to ci znajdzie program do rozpakowania

    Nie chodziło mi o to jak rozpakować rary, ale jak połączyć pliki
    .img, które w tych rarach są zapakowane. Niektóre z rarow
    są w grupach ponumerowane, więc, jak sądzę, pliki .img w nich
    zapakowane trzeba jakoś połączyć. Pytanie jak to zrobić?

  • 16. Data: 2009-08-24 19:53:30
    Od: "Zosia" <...@o...pl>

> [...]
    > są w grupach ponumerowane, więc, jak sądzę, pliki .img w nich
    > zapakowane trzeba jakoś połączyć. Pytanie jak to zrobić?

    Ponadto. ostatnia, 15-ta część mapy Europy jest zepsuta.
    Przy próbie rozpakowania pokazuje się komunikat:
    CRC failed in "GMAPSUPP.IMG". File is broken.
    Czy można ją ściągnąć z innej strony?

  • 17. Data: 2009-08-30 08:45:38
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    wpisz w google peb.pl i nazwa mapy